خبرهای داغ:
درهفته دفاع مقدس وزیر بهداشت باحضور استاندار ،فرماندار ،فرمانده ناحیه سپاه ،رئیس شبکه بهداشت و جمعی از مسئولان از بیمارستان شهدای هندیجان بازدید نمود و گفت:هندیجان جزعی از مناطق محروم از نظرخدمات رفاهی برای مردم است و مشکل جدی عدم نیروی تخصصی است که ۵ میلیارد تومان درخواست شده که ۲میلیاردبدهی دارند و ۳میلیارد دیگربرای توسعه اورژانس و بخش های بیمارستان بوده که انجام خواهد گرفت.
کد خبر: ۹۰۶۲۹۳۹
|
۰۷ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۸

سید حسن قاضی زاده هاشمی در شامگاه جمعه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان اظهار کرد: بیمارستان شهدای هندیجان در سالیان گذشته افتتاح شد و از نظر امکانات و متخصص در محرومیت هست که حدود ۵ میلیارد تومان در خواست شده که ۲ میلیارد تومان بدهی دارند و ۳میلیارد تومان دیگر آن در توسعه بخش های بیمارستان و اورژانس انجام خواهند گرفت دستورات لازم برای فراهم شدن امکانات داده شده است.

وی افزود :یکی از مشکلات اصلی بیمارستان نبود متخصص هست که سهمیه ایی برای متخصص و فوق تخصص با آزمون های کنکوری برای هندیجان اختصاص داده خواهد شد تا مشکلات مردم این منطقه در حوزه سلامت و درمان و بهداشت کمتر بشود.

وی بابیان تقدیر از خیرین و دلسوزان منطقه گفت:از حمایت و همکاری خیرین در تهیه و راه اندازی دستگاه سونوگرافی و بخش دیالیز تقدیر وتشکر می شود و پیگیر امکانات در بیمارستان شهدای هندیجان هستیم و دراین باره دستوراتی داده شده و خدمت به مناطق محروم یکی از افتخارات مهم وتاثیرگذار در نظام مقدس ایران است.

در ادامه بازدید وزیر بهداشت ،فرماندار هندیجان اظهار داشت :باتوجه به برنامه ریزی وزیر بهداشت و استانداراستان دراین روزهای به یاد ماندنی دوران هشت سال دفاع مقدس و درخواست های مکرر در جهت بهبود وضعیت بیمارستان برای تامین امکانات رفاهی و مخصوصانیروی متخصص بازدیدی وزیر بهداشت از بیمارستان هندیجان داشتند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها