مسئول دفترنمایندگی، ولی فقیه درناحیه مقاومت بسیج اشکذر:

وصیت نامه شهدا نباید تحریف و فراموش شود

حجت الاسلام مکرم تصریح کرد: شهدا زنده اند، در نزد پروردگار روزی می‌گیرند و نظاره کر ملت و جامعه هستند ما نیز در قبال آنان باید شهدا و خانواده شهدا را قدر بدانیم و تکریم کنیم.
کد خبر: ۹۰۶۲۹۳۳
|
۰۷ مهر ۱۳۹۷ - ۰۷:۵۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از اشکذر، حجت الاسلام مکرم درمراسم غبارروبی وعطر افشانی قبورمطهرشهداطی مصاحبه‌ای با خبرنگار بسیج گفت: با بیان اینکه شهدا در همه جا حضور دارند و نظاره گر اعمال و رفتار ما هستند ادامه داد: مراسم عطر افشانی و غبار روبی گلزار شهدا به پاس رشادت‌ها و جان فشانی‌های شهدای عزیز والا مقام در این ۸ سال می‌باشد .
وی ادامه داد: وصیت نامه شهدا نباید تحریف و فراموش شود تا به دست جوانان برسد تا آنان بتوانند به وظایف خود که ادامه راه شهدا است به خوبی عمل کنند همه شهدا در وصیت نامه خود تاکید کردند امام و رهبری را تنها نگذارید و گوش به فرمان، ولی امر مسلمین باشید و در مقابل دشمن ایستادگی و مقاومت کنید تا به امید خدا به پیروزی برسید.
این مقام مسئول تصریح کرد: ملت ایران توانستند با ایستادگی و مقاومت خود انقلاب اسلامی را به پیروزی برسانند و حضور خود را در همه صحنه‌ها اعلام کنند و اگر ایران در حال حاضر قدرت برتر است به برکت خون شهدا می‌باشد.
مکرم گفت: ما هرآنچه که داریم و به هر جا که رسیده اییم از برکت خون شهدا می‌باشد و نباید زحمات، رشادت‌ها و از خودگذشتگی‌های آنان را فراموش کرد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار