امام جمعه موقت قروه گفت: به خاک و خون کشیدن مردمی عادی که آمده بودند تا رژه نظامی را تماشا کنند و بی گناه توسط دشمن به شهادت رسیدند هنر دشمن است.
کد خبر: ۹۰۶۲۹۲۵
|
۰۷ مهر ۱۳۹۷ - ۰۷:۴۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، حجت الاسلام عبدالصمد دانش امروز و در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان قروه با بیان اینکه هفته‌ای که گذشت به نام هفته دفاع مقدس مزین شده بود، اظهار داشت: دفاع مقدس از جمله حوادثی است که در این جهان رخ داده است و به تاریخ تبدیل شده است و اگر تمام دنیا بر علیه آن هجمه داشته باشد نمی‌تواند آن را از تاریخ پاک کند.


وی افزود: ملت ایران برای استقلال و آزادی و برای شرف و انسانیت انقلابی را به رهبری حضرت امام (ره) آن مرد بزرگ به وجود اوردند و به رهبری ایشان و به کار و عقیده ایشان اعتماد و یقین داشتند که هدف ما زندگی با عزت بود


امام جمعه موقت قروه خاطر نشان کرد: این مردم مورد ظلم قرار گرفتند و از ترور‌های نظامی و حمله‌های نظامی گرفته تا تحریم‌های اقتصادی که در طول ۴۰ سال ادامه داشته است و هشت سال دفاع مقدس که جوانان این کشور را به شهادت رساند بر آن‌ها وارد شد.

وی ادامه داد: دشمن انواع توطئه‌ها را بر علیه ملت ما به کار داشت، اما قدرت خدا بالاتر از دیگر قدرت هاست و خداوند اجازه نداد دشمن بتواند یک وجب از خاک ما را در اختیار بگیرد.

دانش بیان داشت: دفاع مقدس باید برای جوانان بازگو شود و باید مورد تاکید قرار گیرد که همه جوانان از مقاومت پیروزمندانه مردم مطلع شوند.

وی گفت: مردم ما مقاومت کردند و شکست نخوردند و این افتخار را هیچکس نمی‌تواند از ملت ما بگیرد و این تاریخ برگ افتخار زرینی در تاریخ انقلاب اسلامی است.

دانش خاطر نشان کرد: انقلاب اسلامی انقلابی است که یک ملت به تنهایی برای دفاع از حق خود قیام کرد و برخلاف اینکه تمام جهان در برابر آن ایستاد، اما از حق خود نگذشتند.

خطیب موقت نماز جمعه قروه تصریح کرد: مردم مقاومت کردند و به یکدیگر کمک کردند و تحریم‌ها هم خنثی شد و هم اکنون که در ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی هستیم مردم مقاوم ایستاده اند و پس از این نیز در برابر دشمن می‌ایستند.

وی بیان داشت: در روز اول هفته دفاع مقدس متاسفانه شاهد حمله تروریستی اهواز بودیم و مردم بی گناهی که کشته شدند و چهره واقعی ایادی استکبار برای مردم بیش از پیش روشن شد.


دانش افزود: به خاک و خون کشیدن مردمی عادی که آمده بودند تا رژه نظامی را تماشا کنند و بی گناه توسط دشمن به شهادت رسیدند هنر دشمن است.

وی به سخنرانی رییس جمهور امریکا بر علیه ملت ایران اشاره نمود و بیان داشت: ترامپ از روز اول که رییس جمهور امریکا شده است این سخنان را بر زبان آورده است

دانش با بیان اینکه سخنان رییس جمهور ایران اسلامی سخنانی با اطمینان به نفس بوده است افزود: سخنان رییس جمهور ما افکار عمومی را متوجه آمریکا نمود و سخنانی بر اساس اقتدار و توانمندی ایران اسلامی بود که پاسخی دندان شکن برای دشمنان محسوب می‌شد.

انتهای پیام/۷۷۲۷
ارسال نظرات