خبرهای داغ:
معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(علیه السلام):

اقتدا به ابی عبدالله قطعا جواب می دهد/حسین(ع) با دشمن سازش نکرد

معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا (علیه السلام) گفت : مبارزه جواب می دهد برای اینکه اقتدا کردن به ابی عبدالله قطعا جواب می دهد حسین منی و انا من حسین یعنی چه یعنی اینکه حسین سازش نکرد.
کد خبر: ۹۰۶۲۹۱۶
|
۰۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا (علیه السلام) در جمع رزمندگان و بسیجیان دوران دفاع مقدس در شهرستان فردوس با مرده خواندن جامعه ای که در آن نسبت به مسایل دین بی تفاوتی وجود داشته باشد گفت: جامعه مرده را باید خون حضرت ابی عبدالله زنده کند.

اکبرپور با اشاره به اینکه عده ای شبه پراکنی می کنند که چرا امام حسین (علیه السلام) در ابتدا قیام نکردند گفت: وضعیت جامعه در آن زمان دچار انحراف شده بود وگرنه ابی عبدالله 11 سال امام بوده اند که ده سال آن در زمان معاویه بوده است که گناه در انظار عمومی نبوده است و یزید بطور علنی در برار سنت رسول الله ایستاده است و عشرتکده و میکده علنی داشته و فساد او علنی شده بود.

وی همچنین با همیشگی خواندن ایستادگی در برابر ظلم توسط هر آزادیخواهی در عالم به استناد سخن امام حسین (علیه السلام) گفت: هرکس حسینی باشد با هرکه یزیدی باشد در طول تاریخ کنار نخواهد آمد و پا جای پای حسین گذاشتن یعنی عدم سازش با دشمن یعنی دل نبستن به دشمن یعنی جای خدا و کدخدا را عوض نکردن.

معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا (علیه السلام) در ادامه گفت: حضرت امام گفتند جنگ نعمت بود در ظاهر جنگ که کشته و جانباز است اما امروز به برکت دفاع مقدس بجای التماس برای یک فشنگ ، موشک دو هزار کیلومتری نقطه زن را برای خودمان داریم این یعنی عدم سازش این یعنی کنار نیامدن با دنیای غرب و استکبار که دیوانه های مثل صدام را جلو انداخته اند و دیوانه تر از خودش پشت سر او که ما را  به میدان دفاع آوردند.

وی در ادامه مبارزه را راه حل مشکلات کشور دانست و تصریح کرد: با دشمن کج فهم لجباز عنود که نمی توان با دست به سینه گذاشتن با صبحانه خوردن و قدم زدن و سخن گفتن مشکلی حل نشده است مبارزه مشکل گشا شد مذاکره مشکل گشا نشد.

اکبرپور در ادامه گفت : 5 سال وقت کشور صرف چیزی شد که امروز بفهمند اشتباه کردند.  اما می بینیم مبارزه جواب می دهد برای اینکه اقتدا کردن به ابی عبدالله قطعا جواب می دهد حسین منی و انا من حسین یعنی چه یعنی اینکه حسین سازش نکرد.

وی با اشاره به شکست دشمن در جنگ های فرهنگی و اقتصادی خاطرنشان کرد: اگر میگوییم جنگ اقتصادی درک درستی از جنگ داریم؟ در جنگ دیگر باید زمان گم بشود. 9 سال است امام جامعه دستور میدهد و شعار سال را اقتصادی تعیین کرده اند.

در پایان اکبرپور یادآور شد: مردم ما وضعیت بدتر از این را رد کرده اند و روزی در مرزها با دشمن می جنگیدنیم و در شهرها با منافقین و آن مرحله را رد کرده اند اما آنچه نیروهای ارزشی را آزار می دهد این است مردم احساس میکند که مسئولین از مردم تافته جدا بافته هستند و این خیلی بد است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار