جلسه شورای فرماندهی لشکر عملیاتی 27 حضرت محمد رسول ا...(ص) به ریاست سرهنگ پاسدار سیدعلی بنایی فرماندهی لشکر برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۶۲۹۰۳
|
۰۶ مهر ۱۳۹۷ - ۲۲:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج، سرهنگ پاسدار سید علی بنایی فرمانده لشکرعملیاتی 27 حضرت محمد رسول ا...(ص) در ابتدای این مراسم ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: درود و رضوان خدا بر تمامی شهدا بویژه شهدای هشت سال دوران پرافتخار دفاع مقدس. بسیجیان دلاور در آن دوران قهرمانانه ایستادگی کردند و خم به ابرو نیاوردند و در برابر دشمن تا بن دندان مسلح از کیان کشور عزیزمان دفاع کردند و مظلومانه به شهادت رسیدند و امروز تصاویرشان بر روی کوچه ها و مساجد حقیقتا زینت شهر و کشور شده است.

وی ادامه داد: یاد و نام و خاطره شهدا باید در تمامی سال سرلوحه برنامه ها و فعالیتها و مراسمات باشد و نباید معطوف به هفته دفاع مقدس شود و همه ما موظفیم تا راه و روش و منش شهدا را ادامه دهیم.

فرمانده لشکر27 محمد رسول ا...(ص) تصریح کرد: مقام معظم رهبری فرمودند این جنگ ما گنج بود. ما امروز بعد از گذشت سه دهه از انقلاب و دفاع مقدس چطور می توانیم از این گنج الهی دفاع کنیم؟ راه رهایی از حال و روز امروز کشور این است تا رجوع کنیم به آن ایام. ایامی که رزمندگان عزیز کشورمان چطور با دست خالی اما با اراده ای آهنین و استوار در برابر رژیم بعث عراق دلاورانه جنگیدند و خم به ابرو نیاوردند و نتیجه اش این شد که به مدد شهدا یکی وجب از خاک کشورمان در دست دشمن نماند.

وی در رابطه با وضعیت اقتصادی کشور اذعان داشت: دشمنان ما می خواهند با هر روشی که شده اراده ملت را سست کنند، یک روز با انرژی هسته ای، یک روز با ترور دانشمندان و امروز هم با وضصیت اقتصادی، اما دشمنان ایران اسلامی و در راس آنها آمریکا بداند ملت شهید پرور و همیشه در صحنه ایران به حول و قوه الهی یکبار دیگر بینی شما را به خاک خواهد مالید.

فرمانده لشکر27 در خاتمه گفت: اتفاقی که در رژه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی در اهواز بوجود آمد دل همه ما را به درد آورد. دشمنان کشورمان بدانند که در آینده ای نزدیک سیلی محکمی به گوش آنها خواهیم زد و این اقدام آنها را تلافی خواهیم کرد.

ارسال نظرات