خبرهای داغ:
صبح امروز بمناسبت هفته دفاع مقدس ، امام جمعه شهرستان گالیکش بهمراه مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ، فرمانده سپاه و مسئولین اداری شهرستان گالیکش مزار شهدای شهرستان گالیکش را عطر افشانی نمودند.
کد خبر: ۹۰۶۲۸۹۴
|
۰۶ مهر ۱۳۹۷ - ۲۳:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ، صبح امروز بمناسبت هفته دفاع مقدس ، امام جمعه شهرستان گالیکش بهمراه مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ، فرمانده سپاه و مسئولین اداری شهرستان گالیکش مزار شهدای شهرستان گالیکش را عطر افشانی نمودند.

حجت الاسلام دلبری امام جمعه شهرستان گالیکش گفت:بهترین راه کار برای مقابله با دشمنان انجام دادن سیر و روش بسیجیان ما در هفته دفاع مقدس است .

وی خاطرنشان کرد : مدیریت جهادی بسیار مهم است . ولایت مداری و ولایت پذیری مهم است و در زمان جنگ همه سعی کردند به دور از افراط و تفریط و کمک کردن در پشت جبهه ها  توسط خوهران در دفاع مقدس شرکت داشته باشند .

 دلبری خاطر افزود: امروز در جنگ اقتصادی می بایست با پیروی از تفکر دفاع مقدس پیش برویم تا به پیروزی برسیم .الگوی ما شهیدان هستند و ما که مسئول هستیم باید بدانیم شهیدان تمام هستی خود را فدا کردند تا امروز به مردم و انقلاب خدمت نماییم .

امام جمعه شهرستان گالیکش در پایان تصریح کرد : پیام شهدا این است که ولی فقیه خود را تنها نگذاریم و ما می بایست در مسیر شهدا حرکت نماییم .

خبرنگار خبرگزاری بسیج گلستان محمدرضا شریفی

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها