خبرهای داغ:
معاون اجرایی سابق سازمان بسیج مستضعفین گفت:دل های کشورهای بیدار جهان با انقلاب اسلامی ایران است.
کد خبر: ۹۰۶۲۸۵۲
|
۰۶ مهر ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان سردار استاد حسینی از فرماندهان دوران دفاع مقدس در شب اول اجلاسیه ۴۹۷ شهید شهرستان سمنان گفت:در حال حاضر در حال جنگ تمام عیار با دشمنان خود هستیم و در این راه باید به چند نکته توجه داشته باشیم. اول اینکه امسال چهلمین سال انقلاب اسلامی ایران است و دشمنان ما به خصوص ترامپ و امریکا گفته بودند که تابستان داغی را در ایران خواهیم داشت و نقشه کشیده بودند تا کار انقلاب اسلامی ایران را یک سره کنند.
وی افزود:این انقلاب ریشه در دل و جان و خون مردم ما دارد. برخلاف تمام دشمنی‌های دشمنان که در طول این ۴۰ سال در نقطه نقطه این مرز و بوم وجود داشته است، این مردم و انقلاب استوار و سرو گونه ایستاده است.
وی ادامه‌داد:انقلاب ما را امام زمان پشتیبانی می‌کند و مردم و ملت ما نیز ثابت کرده اند که پای این انقلاب ایستاده اند و امروز اثر نور انقلاب اسلامی هم جهان و هم منطقه را گرفته است. امروز چشم کشور‌های مختلف منطقه به ایران اسلامی است؛ و خیلی از آن‌ها از نظام پادشاهی و سلطه خود خسته شده اند و این اثر انقلاب اسلامی ایران است. دل‌های کشور‌های بیدار جهان با ماست.
سردار علی استاد حسینی درادامه گفت:در حال حاضر کشور‌های سلطه دنیا به خصوص امریکا در وضعیت انفعال هستند. این موضوع را باید در نظر داشت که اگر دشمنان ما می‌گویند که کشور ما منزوی شده است پس چرا تمام کشور‌های دنیا را تحریک به عدم ارتباط اقتصادی و سیاسی با ما می‌کنند و چه نیازی به این کار از طرف آنهاست؟. امریکایی‌ها ۴۰ سال است که از این موضوع عصبانی هستند که چرا کشور ما به تنهایی در مقابل تمام جبهه استکبار ایستاده ایم.
فرمانده اسبق سپاه استان سمنان در ادامه گفت:امریکا امروز در تمامی جبهه‌ها اعم از جنگ سخت و نیمه سخت و ترور و جنگ نرم شکست خورده است؛ و نمونه بارز آن شکست امریکا با تمام کشور‌های دنیا و نظام سلطه در جنگ ۸ ساله عراق علیه ایران بود، ولی نتوانستند حتی یک وجب از خاک ایران را اشغال کنند و امروز هم کشور امریکا در جبهه سوریه و عراق در برابر ایران و جبهه مقاومت نظیر عراق و سوریه و لبنان شکست خورده اند و این یعنی امریکا عظمت و ابهت خود را از دست داده است.
استاد حسینی در جمع بندی سخنان خود گفت:امروز امریکا و غرب با نا امید شدن از جنگ سخت جنگ جدیدی با عنوان جنگ رسانه‌ای، روانی و اقتصادی را آغاز کرده اند. ولی ملت ایران اسلامی انشالله امروز نیز با تدبیر و مقاومت از این مرحله جنگ اقتصادی نیز عبور خواهیم کرد. باید مدیریت جامعه در وضعیت اقتصادی امروز و این جنگ تمام اصلاح شود.۴۰ سال مدیریت سخت و پیچیده آزمون سختی برای ملت ما بوده است که از آن‌ها با موفقیت عبور کرده ایم، نمونه بارز آن جنگ ۸ ساله دفاع مقدس بود که با دستان خالی و فقط با ایمان و توکل و مقاومت توانستیم پیروز میدان باشیم؛ و در این ۴۰ سال فتنه‌های بزرگی نظیر فتنه ۸۸ را نیز با موفقیت پشت سر گذاشتیم، امروز نیز اگر مسئولان و مردم عزیز ما چشم و گوششان به فرامین رهبر فرزانه انقلاب اسلامی باشد از این مرحله نیز با موفقیت عبور خواهیم کرد و پیروز خواهیم شد.
استاد حسینی در پایان گفت:امید به نصرت الهی را از دست ندهیم و اگر این امید را ایجاد کردیم، خداوند نیز ما را یاری خواهد کرد و پیروز می‌شویم در زندگی باید حسینی و شیعه باشیم و از دشمنان نترسیم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها