امام جمعه سی سخت در خطبه‌های نماز حمله به رژه نیرو‌های مسلح نشانه ترس دشمنانجمعه این هفته این شهر گفت: نوکران خودفروخته استکبار جهانی می‌خواستند با این اقدام تروریستی روحیه ملت ایران را تضعیف کنند، اما رشادت جوانان و نیرو‌های نظامی ما نقشه آنان را خنثی کرد و موجب شد تا همه دنیا به قدرت نظامی ما و از خودگذشتگی ملت ایران پی ببرند.
کد خبر: ۹۰۶۲۸۲۸
|
۰۶ مهر ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۰
حجت الاسلام مصباح نژاد با تاکید بر اینکه ایثار و از خودگذشتگی رمز پیروزی بر دشمنان است، بیان کرد: سال‌ها از هشت سال دوران دفاع مقدس می‌گذرد، اما روحیه ایثار و از خودگذشتگی ملت ایران روز به روز رشد کرده و موجب شکوفایی کشور شده است تاجایی که امروز در زیر باران گلوله‌های دشمنان، جوانان این مرز و بوم سینه سپر کرده و برای دفاع از مردم پیش قدم می‌شوند.
وی ادامه داد: عده‌ای برای رسیدن به اهداف شیطانی خود به زنان و کودکان و سربازان بی دفاع هم رحم نکرده و آنان را به گلوله بستند و عده‌ای نیز با سپر قرار دادن تن خود برای دفاع از این ملت حاضر شدندو این تقابل شر و نیکی خود به تنهایی رسوا کننده دشمنان ما است.
خطیب جمعه سی سخت گفت: امنیت، ثبات و اقتدار جمهوری اسلامی نتیجه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است.
وی با بیان اینکه شهیدان با اخلاص به میدان نبرد رفتند و امروز به برکت این شهادت شکوه و قداست دارند اضافه کرد: شهیدان برای حفاظت از کشور وارد جنگ شده و جان دادند و مسئولان وظیفه دارند به فکر خانواده آن‌ها باشند.
مصباح نژاد همچنین به روز جهانی قلب اشاره کرد و گفت: بنا به گفته صاحب نظران موثرترین عوامل در بروز بیماری قلبی، غذای ناسالم، فعالیت بدنی کم و مصرف دخانیات است، این عوامل در بین همه اقشار جامعه و سنین مختلف شایع شده و لازم است با فرهنگ سازی و اطلاع رسانی، جامعه را در شناسایی بهتر این عوامل بیدار کرد.
ارسال نظرات