کد خبر: ۹۰۶۲۸۲۷
|
۰۶ مهر ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۸
حجت الاسلام محمودی اصل در خطبه‌های این هفته نماز جمعه این شهر گفت: برای همه سوال است که چرا بدون اینکه در عرصه اقتصادی کشور اتفاق خاصی بیافتد قیمت دلار افزایش پیدا میکند؟ آیا این افزایش جهشی نرخ ارز طبیعی است؟ چرا دنبال مقصر نمی‌گردند؟ دنبال جمع کردن این فاجعه بر نمی‌آیند؟ پشت پرده‌های عریض و طویل این مشکلات را شناسایی نمی‌کنند؟ یا اگر شناسایی شدند ملاحظاتی وجود داره که با آن برخورد نمیشه؟ چرا مردم ما امروز بایستی در چنگال یک عده حرام خوار قرار گرفته باشند.
وی تاکیدکرد: به راحتی اجناس را احتکار می‌کنند و به چندین برابر قیمت اصلی کالا به دست مشتری می‌رسانند که این خود یکی از اهداف دشمن در به راه انداختن جنگ اقتصادی است.
امام جمعه لنده ادامه داد: محتکران در تیم دشمنان نظام و انقلاب با به راه انداختن جنگ اقتصادی به دشمن کمک می‌کنند.
خطیب جمعه لنده گفت: چگونه نفوذی‌هایی که متاسفانه در مراکز تصمیم‌گیر و تصمیم‌ساز نظام هستند اینگونه مردم را به ستوه آورده اند؟ چرا اجازه می‌دهند که یک سری افراد سودجو و حرام خوار راس امورات کشور را به دست بگیرند.
حجت الاسلام سید هدایت محمودی اصل تاکیدکرد: شناسایی و قطع کردن دست‌های چنین خیانکارانی خیلی راحت است و نهاد‌های نظارتی باید بیشتر ورود پیدا کنند.
وی همچنین با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان و هفته دفاع مقدس گفت: دفاع مقدس همانند سکه‌ای دو رو است یک طرف آن عمل زیبایی ایثار و گذشت و یک طرف خشونت و پلیدی شیطان بزرگ امریکاست که هنوز در فکر خیانت در حق ملت مسلمان است.
امام جمعه لنده افزود: مردم ما هرگز اجازه نمی‌دهند که دشمنان به اهداف نامشروع شان برسند.
ارسال نظرات