اتاق بازرگانی یاسوج به فینال سی و دومین اجلاس سالانه کنفدراسیون اتاق‌های بازرگانی و صنعت آسیا- اقیانوسیه (CACCI) راه یافت.
کد خبر: ۹۰۶۲۸۱۲
|
۰۶ مهر ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۲
اتاق بازرگانی یاسوج برای اولین بار به فینال رقابت‌های سی و دومین اجلاس موفقیت اتاق بازرگانی یاسوج در عرصه بین المللیسالانه کنفدراسیون اتاق‌های بازرگانی و صنعت آسیا- اقیانوسیه (CACCI) راه یافت.
بنا به این گزارش این رقابت‌ها در قالب ۳ برنامه با عناوین «انتخاب اتاق‌های محلی برتر»، «انتخاب جوانان برتر کارآفرین آسیا- اقیانوسیه» و «انتخاب زنان برتر کارآفرین آسیا- اقیانوسیه» در نوامبر سال ۲۰۱۸ در استانبول ترکیه برگزار می‌شود.
تیم شرکت کننده اتاق بازرگانی یاسوج با ارائه پروژه‌ای شامل برنامه‌ها و اهداف ملی و بین المللی این اتاق در خصوص خدمات به اعضا، خدمات به جامعه و کشور، اهداف انسان دوستانه، برنامه‌های آموزشی و پژوهشی، حوزه سلامت و خیریه، روابط بین الملل، شبکه‌های اجتماعی، پروژه‌های حمایتی کارآفرینی، شبکه سازی اجتماعی، حفظ میراث‌های سنتی و فرهنگی و ارتباط موثر با جوانان و کارآفرینان پس از برگزیده شدن بین اتاق‌های بازرگانی سراسر کشور، در مرحله داوری اتاق‌های برتر این منطقه که در دبیرخانه مرکزی کنفدراسیون‌های اتاق بازرگانی و صنعت آسیا- اقیانوسیه (CACCI) در کشور تایوان برگزار شد، به عنوان یکی از اتاق‌های برتر به فینال این رقابت‌ها در استانبول ترکیه راه یافت.
کنفدراسیون اتاق‌های بازرگانی و صنعت آسیا- اقیانوسیه (CACCI) سازمانی است که از اتاق‌های ملی در آسیا، اقیانوسیه و غرب ناحیه پاسیفیک تشکیل شده است.
(CACCI) نهادی غیر دولتی است که به عنوان یک کمیسیون اجتماعی، اقتصادی برای نواحی آسیا، اقیانوسیه و پاسیفیک عمل می‌کند و وابسته به کمیسیون (ESCAP) سازمان ملل است.
ارسال نظرات