خبرهای داغ:
امام جمعه میاندوآب گفت: دشمنان به دنبال جنگ روانی و اقتصادی هستند پس مردم هوشیار باشند.
کد خبر: ۹۰۶۲۷۶۷
|
۰۶ مهر ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، حجت الاسلام والمسلمین حمید حسن زاده در خطبه های نماز جمعه این هفته میاندوآب با بیان اینکه از این مشکلات نیز عبور خواهیم کرد، اظهار کرد: از این پیچ جنگ روانی و مشکلات اقتصادی نیز به حول قوه الهی مانند ۴۰ سال گذشته عبور خواهیم کرد.

امام جمعه میاندوآب افزود: در ۴۰ سال گذشته با وجود همه تحریم ها و مشکلات توانستیم حرکت رو به جلو داشته باشیم و طبق آمارهای جهانی ایران اسلامی بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در همه عرصه ها پیشرفت داشته است.

وی با بیان اینکه اگر ایران رو به اضمحلال است چرا قدرت های دنیا اولویت اول شان را ایران قرار داده اند، گفت: به طور مثال ترامپ تنها کشوری که علیه اش صحبت می کند؛ ایران است و این نشان می دهد که ایران اسلامی شاخ آمریکا را شکسته است و آنها از قدرت گرفتن ایران ترس و نگران هستند و اعتراف می کنند که ایران به قدرت جهانی تبدیل شده است.

حسن زاده تصریح کرد: طبق آمارهای جهانی در صنعت هوایی رتبه ۱۰، در فناوری نوین نانو در رتبه شش، در فناوری سلول های بنیادی در رتبه دو، در تولید زیست فناوری در رتبه ۱۳، رتبه اول منطقه در قدرت علمی و ۱۶ جهانی، در تولید غلات رتبه۲۱ دنیا، سرانه آبیاری سرزمینی رتبه ۱۴، زمین های کشاورزی ۲۱ جهان، تولید محصولات کشاوزی رتبه ۱۸ دنیا و تولید مرکبات رتبه هفت دنیا و تولید خاویار، پسته، فرش دستباف رتبه نخست جهان و تولید ناخالص داخلی جایگاه ۱۸ را داریم.

امام جمعه میاندوآب با بیان اینکه دشمن به دنبال جنگ روانی و دست یابی به اهداف خود است، اظهار کرد: دشمنان به دنبال جنگ روانی و اقتصادی هستند و در این راستا نیز با امپراطوری رسانه ای خود تلاش می کنند پس باید هوشیار و آگاه باشیم.

وی با اشاره به اینکه امثال بی بی سی به دایه مهربان تر از مادر تبدیل شده اند، افزود: بی بی سی، به مردم پیشنهاد می دهد که کالاها را خریداری و در خانه ها ذخیره کنند و لذا باید مردم هوشیار بوده و برخلاف خواسته آنها به اندازه نیاز خرید کرده و هر چه قدر می توانند خرید نکنند و از اسراف و تبذیر خودداری نمایند.

حسن زاده با بیان اینکه متاسفانه عده ای فرصت طلب از شرایط سوءاستفاده می کنند و کالایی ۱۰۰ تومانی را ۳۰۰ تومان می فروشند، افزود: متاسفانه جاهلان نیز آنها را همراهی می کنند.

وی با تاکید بر لزوم نظارت و بازرسی دقیق بر بازار، تصریح کرد: بنده مسئول بازرسی ها را نمی شناسم ولی باید بازرسی ها دقیق باشد و با خاطیان، مخلان در بازار و کسانی که از شرایط سو استفاده کرده و گران فروشی می کنند و در زمین منافقان و ضدانقلاب بازی می کنند، برخورد قاطع صورت گیرد.

امام جمعه میاندوآب افزود: باید کسانی که بحران سازی کرده و به مردم رحم نمی کنند و سبب بروز مشکلات برای مردم می شوند، به گونه ای برخورد کرد که درس عبرتی برای دیگران شود.

حسن زاده با بیان اینکه مردم پشتیبان نظام و انقلاب هستند و می خواهند چهلمین سال پیروزی انقلاب را جشن بگیرند، گفت: ما دوران سخت تر از اینها را نیز گذرانده ایم و این مشکلات را نیز پشت سر خواهیم گذاشت و از این پیچ تاریخی عبور خواهیم کرد و بازهم روسیاهی به دشمنان و منافقین داخلی و پشتیبانان خارجی آنها می ماند.

وی هم چنین با بیان اینکه ایران اسلامی کشور ولایت است، افزود: یکی از راه های ما در شرایط فعلی این است که از تجربه های هشت سال دفاع مقدس استفاده کنیم، و این مشکلات را پشت سر بگذاریم، همانطور که هشت سال در مقابل ۴۰ کشور دنیا ایستادیم و به پیروزی رسیدیم.

حسن زاده در ادامه از برگزاری باشکوه برنامه های هفته دفاع مقدس توسط ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب و حوزه های تابعه تقدیر و تشکر کرد.

امام جمعه میاندوآب هم چنین با اشاره به اینکه انسان باید موعظه پذیر باشد، گفت: باید در انتخاب مشاور دقت کرد.

انتهای پیام

ارسال نظرات