مسئول سیاسی ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب گفت: شهدای ما پرتوی از حماسه آفرینان عاشورا هستند که با الهام و تاسی از نهضت حسینی در مقابل دشمنان ایستاده و به شهادت رسیدند.
کد خبر: ۹۰۶۲۷۶۴
|
۰۶ مهر ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۰

 

 

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، حسین فرج زاده در مراسم یادواره شهدای افتخار محله، آبروی محله که در کوچه شهید حسن زاده توسط حوزه یک شهری میاندوآب برگزار شد، در سخنانی با بیان اینکه شهادت مزد زحمات شهدا بود، اظهار کرد: مجالس شهدا، راهگشا و مشکل گشا هستند و باید در این مجالس حضور یافته و از آنها بهره مند شویم.

این کارشناس مسائل سیاسی با بیان اینکه خداوند اگر بخواهد مزد زحمات کسی را بدهد، او را شهید می کند، افزود: امروز مدافعان حرم هر چه گرفته اند از اهل بیت(ع) بوده است و شهدای مدافع حرم نیز اجر و پاداش مجاهدت خود را دریافت کرده اند.

وی با اشاره به اینکه کشور ما مدیون شهداست، گفت: شهدای ما پرتوی از شهدای عاشورا هستند که با الهام و تاسی از فرهنگ عاشورا در مقابل دشمنان ایستاده و به شهادت رسیدند که بالاترین اجر و پاداش است.

فرج زاده با بیان اینکه دشمنان با تبلیغات در فضای مجازی و جنگ نرم می خواهند که ما را از فرهنگ ایثار و شهادت که تاسی گرفته از فرهنگ عاشورا است دور سازند، تصریح کرد: ولی غافل از این هستند که سنت الهی بر این است که این نور الهی خاموش نشود و تا ابد فروزان باقی بماند.

مسئول سیاسی ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب با اشاره به اهداف قیام امام حسین(ع)، اظهار کرد: امام حسین(ع) دین خدا را نجات داد و احیا کرد و به فرموده امام خمینی(ره) محرم و صفر است که اسلام را زنده نگه داشته است.

این کارشناس مسائل سیاسی با تاکید بر اینکه باید در مسیر شهدا گام برداریم، افزود: هر کس در مسئولیت و جایگاهی که قرار دارد اگر به بهترین نحو به مسئولیت خود عمل کند، در واقع در مسیر شهدا گام برمی دارد.

وی با بیان اینکه راز زنده ماندن شهدا، مجاهدت است، تصریح کرد: امروز کشور ما به مجاهدت نیاز دارد؛ مجاهدت یعنی اینکه انصاف را در حق هم رعایت کنیم؛ مجاهدت یعنی اینکه کار و تلاش کنیم برای مردم.

فرج زاده با اشاره به اینکه آمریکا از بازگرداندن دو مرحله ای تحریم ها اهدافی را دنبال می کند، گفت: آمریکا در وهله اول می خواهد با جنگ روانی به اهداف خود دست باید و در این بین آن فرد بازاری که احتکار می کند در واقع در زمین دشمن بازی می کند.

مسئول سیاسی ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب افزود: جهاد با نفس یکی دیگر از مجاهدت ها است که امروز به آن نیاز داریم.

وی اظهار کرد: در مرحله سختی قرار داریم ولی به حول قوه الهی از این مرحله نیز به سلامت عبور کرده و پروژه ناامیدسازی و بی ثبات سازی و جنگ معیشتی نیز شکست خواهد خورد.

انتهای پیام

ارسال نظرات