خبرهای داغ:
فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) با حضور در پایگاه قدس حوزه بسیج مساجد و محلات ولایت شاهرود از روند اجرایی برنامه های موکب این پایگاه در اربعین حسینی آشنا شد.
کد خبر: ۹۰۶۲۷۶۰
|
۰۶ مهر ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، سردار حسن زاده با حضور در جمع بسیجیان پایگاه قدس حوزه بسیج مساجد و محلات ولایت شاهرود از نزدیک با روند آماده سازی موکب اربعین ابن پایگاه آشنا شد.
در این دیدار نعیم آبادی فرهنگی پایگاه با بیان اینکه شش هزار بسته فرهنگی برای توزیع در بین زائران پیاده روی اربعین پیش بینی شده است گفت: شالی طراحی شده که روی آن نوشته شده راه قدس از کربلا می‌گذرد که به زائران اهدا می‌شود و بسته فرهنگی نیز تهیه شده و علاوه بر آن موکب پذیرایی در بین نجف تا کربلا برپا می‌شود.
وی افزود: سال قبل نیز این موکب مردمی بسیجی با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و‌آرمان‌های امام راحل در آزادی قدس برپا شد که با استقبال زائران از اقصی نقاط دنیا روبرو شد.
فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) با خداقوت به بسیجیان در اجرای این طرح بر اهمیت کار فرهنگی با همت مردمی تاکید کرد و گفت: هر چه بتوانیم فرهنگ ایثار و شهادت و آرمان‌های امام راحل و مقام معظم رهبری را در جهان نشر دهیم دشمنان منکوب‌تر خواهند شد و در تپژتو‌های خود شکست خواهند خورد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها