مسئول بسیج جامعه زنان سپاه روح‌الله مطرح کرد

ارائه 265 خدمت پزشکی توسط بانوان جهادگر بسیجی

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه روح‌الله گفت: طی رزمایش «تجلی مهر زینبی(س)» بسیج جامعه زنان سپاه روح‌الله 265 نفر در حوزه سلامت خدمات دریافت کردند.
کد خبر: ۹۰۶۲۷۴۰
|
۰۹ مهر ۱۳۹۷ - ۰۴:۴۷

زهرا هرم‌آبادی مسئول بسیج جامعه زنان سپاه روح‌الله در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ با اشاره به میزان خدمات ارائه شده از سوی خواهران بسیجی در رزمایش«تجلی مهر زینبی(س)» در شهرستان‌های اراک، خمین، دلیجان و شازند گفت: خدمات ارائه شده در این رزمایش در حوزه سلامت شامل 140 ویزیت رایگان، تست فشارخون و 30 ویزیت تخصصی بانوان بوده است.

وی با بیان اینکه در مجموع 265 نفر در حوزه سلامت خدمات دریافت کردند، به خدمات ارائه شده فرهنگی و اجتماعی در این رزمایش گفت: ارائه مشاوره احکام به 110 نفر، مشاوره تربیتی و خانوادگی به 190 مراجعه کننده، سرکشی و یاری‌رسانی به 34 سالمند، دیدار و دلجویی از سالمندان و همچنین پاکسازی محیط زیست با مشارکت 20 نفر از بانوان بسیجی انجام شده است.

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه روح‌الله به اقدامات انجام شده در حوزه اقتصادی طی این رزمایش اشاره و تصریح کرد: آموزش 50 نفر از بانوان در عرصه مشاغل خانگی از دیگر اقدامات انجام شده در این رزمایش بوده است.

هرم‌آبادی خاطرنشان کرد: در رزمایش «تجلی مهر زینبی(س)» 50 گروه جهادی خواهر با اعزام به مناطق محروم و حاشیه‌نشین در چهار محور خدمت‌رسانی اجتماعی در عرصه کمک‌رسانی به سالمندان، مشاوره، خدمات پزشکی و محیط زیست به ارائه خدمات پرداختند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار