نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با تاکید بر اینکه دشمنان درصدد ناامید کردن ملت ایران از آینده کشور هستند، گفت: نباید اجازه داد که دشمنان ملت را ناامید کنند؛ ملت ما، ملت زنده‌ای است.
کد خبر: ۹۰۶۲۷۳۱
|
۰۶ مهر ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۳

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در خطبه های نماز جمعه این هفته اراک با تاکید بر اینکه بایستی حقیقت و جوهره ولایت و امامت را بشناسیم، گفت: ایران کشتی عظمت و خانه امید ملت است که همه در این کشتی باعظمت نشسته‌اند باید از عظمت آن دفاع و روزبه‌روز چراغ این کشتی را پرفروغ‌تر کرد.

وی با اشاره به هفته دفاع مقدس و گرامیداشت یاد و خاطره ۶۲۰۰ شهید استان مرکزی بر تقویت روحیه جهاد و مقاومت تاکید کرد و افزود: بایستی شهادت طلبی در جامعه وجود داشته باشد تا مقاوم‌تر از گذشته در مقابل توطئه‌های دشمنان در راه دفاع از آرمان‌ها مقاومت و ایستادگی کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی تصریح کرد: نباید اجازه داد که دشمنان ملت را ناامید کنند؛ ملت ما، ملت زنده‌ای است. به طور حتم در جامعه امروز مشکلاتی وجود دارد اما این جدای از امید ما به نظام است، نظامی که هزار سال منتظر آن بوده ایم، البته طی سال ها گرفتاری های زیادی از طرف افراد خبیث برای این جریان ایجاد شده اما باید دانست که امید ما به شهادت است و باید به دشمنان گفت که بکشید ما را ملت ما بیدارتر می شود.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی به حادثه تروریستی اهواز اشاره کرد و گفت: اینگونه اقدامات نمی‌تواند به این نظام ضربه بزند چراکه مکتب این نظام حسینی است و در مکتب حسینی شهادت افتخار است.

وی با اشاره به بازگشایی مدارس، با تاکید بر اینکه آموزش و پرورش استان مرکزی باید الگوی آموزش و پرورش سایر استان‌های کشور باشد، گفت: یکی از اهدافی که امسال آموزش‌وپرورش باید بطور جد دنبال کند، هدف دار حرکت کردن است.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی ادامه داد: منظور از هدف‌دار حرکت کردن این است که آرمان‌های انقلاب و ارزش‌های اسلامی را برای دانش‌آموزان نهادینه کرده و نیروی متعهد و متخصص تحویل جامعه دهد.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی تصریح کرد: هدف آموزش و پرورش باید در راستای کارآمدی، کارآفرینی، عزت و استقلال ملی قرار گیرد، نباید کوچکترین سهل‌انگاری و بد آموزی در جهت ایجاد انحراف در ذهن جوانان و نوجوانان صورت گیرد که اگر اتفاق بیفتد بزرگترین خیانت است.

وی افزود: آموزش و پرورش و دانشگاه‌ها باید الگو باشند، ما بر روی آموزش و پرورش و دانشگاه‌های استان بالاخص دانشگاه علوم پزشکی بسیار حساس هستیم و اجازه تخلف را نخواهیم داد و با هر فرد متخلفی با هر پست مدیریتی برخورد جدی خواهیم کرد.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با اشاره به سخنرانی رئیس جمهور در سازمان ملل، گفت: شاهد بودیم که عربده کشی‌های ترامپ و نتانیاهو در سازمان ملل اثر نداشت و شاهد بودیم این عربده کشی‌ها ترامپ را در سازمان ملل و شورای امنیت در بین 14 کشور جهان منزوی کرد.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی با بیان اینکه دنیا تنها ماندن ترامپ و سیاست‌هایش را مشاهده کرد و تمام رشته‌های ترامپ پنبه شد، گفت: سیاست‌های آمریکا در کشور ما به جایی نمی‌رسد و ملت ما از آن ها عبور خواهد کرد.

وی افزود: آنچه که مسلم است دست‌هایی در این نابسامانی اقتصادی کشور نقش دارد ، تاثیر دلار 18 هزار تومانی یک الی دو درصد بیشتر نیست، اقتصاد ما با این دلار رقم نمی‌خورد و مسئولین امنیتی و قضایی با کسانی که این فضاسازی روانی را رقم می‌زنند باید برخورد کنند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با ابراز تاسف از فرار سرمایه از کشور تصریح کرد: در کشور حدود 20 الی 30 میلیارد فرار سرمایه داریم، در صورتی که این درآمد ارزی باید تبدیل به مواد اولیه شود و در اختیار تولیدکنندگان قرار گیرد اما عده‌ای با ظلم به کشور جلوی این اتفاق را می‌گیرند و به دنبال سود خود در دیگر کشورها هستند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات