خبرهای داغ:
فرمانده سپاه برخوار گفت: سی و هشتمین سالگرد بزرگداشت هفته دفاع مقدس با شعار «ما توانستیم» و در آستانه چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی با الهام از فرهنگ عاشورایی با ۱۱۰ عنوان برنامه در شهرستان برخوار برگزار می شود.
کد خبر: ۹۰۶۲۶۷۱
|
۰۶ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از برخوار، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج برخوار ضمن تبریک فرا رسیدن هفته دفاع مقدس، گفت: سی و هشتمین سالگرد بزرگداشت هفته دفاع مقدس با شعار «ما توانستیم» از روز شنبه ۳۱ شهریور لغایت هفتم مهرماه و در آستانه چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی با الهام از فرهنگ عاشورایی با ۱۱۰ عنوان برنامه در سطح اداره ها، مدارس، حوزه های علمیه و پایگاه های بسیج، کانون ها و مساجد شهرستان برخوار برگزار می شود.

محمد شفیعی ادامه داد: برنامه های هفته دفاع مقدس که با هدف ترویج فرهنگ ایثار، شهادت، ایستادگی و مقاومت و خاطره رزمندگان هشت سال دفاع مقدس برگزار می شود.

وی در ادامه برگزاری رژه موتورسواری یگان های نمونه بسیج، برپایی نمایشگاه های دفاع مقدس در سطح پایگاه های مقاومت بسیج شهرستان و اداره آموزش و پرورش شهرستان، برپایی نمایشگاه افلاکیان خاکی در شهر حبیب آباد و به صورت ویژه باغ موزه دفاع مقدس اسلام آباد در طول هفته دفاع مقدس را به عنوان برنامه های شاخص هفته دفاع مقدس برشمرد.

شفیعی به برگزاری مراسم عطرافشانی قبور مطهر شهدا، برگزاری همایش تجلیل از زنان پشتیبان در جنگ تحمیلی و مادران و همسران شهدا، دیدار با خانواده معظم شهدا و ایثارگران، دیدار با جانبازان سرافراز آسایشگاه شهید مطهری (ره) اصفهان توسط مسئولان، همایش پیاده روی خانوادگی در شهر دولت آباد مرکز شهرستان برخوار به همت اداره ورزش و جوانان نیز اشاره کرد.

فرمانده سپاه برخوار در پایان همچنین از به صدا در آمدن زنگ مقاومت در مدارس، برگزاری چهار مراسم تعزیه خوانی به یادبود شهدای تعزیه خوان شهرستان، پخش فیلم، گلستان گردی بسیجیان، برپایی ایستگاه سلامت در نماز جمعه و اعزام یک هزار نفر از گردان های بیت المقدس و امام علی علیه السلام به منظور شرکت در رزمایش بسیج سپاهیان محمد رسول الله (ص) در مرکز استان نیز خبر داد و آن ها را به عنوان برنامه های شاخص برشمرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها