به مناسبت هفته دفاع مقدس؛

برگزاری پیاده روی عمومی در شهر بن

به همت سپاه ناحیه بن و همكاری دیگر ادارات، همزمان با آخرین روز از هفته دفاع مقدس پیاده روی عمومی با حضور اقشار مختلف مردم از سه راه نماز تا تپه نور الشهدای شهر بن برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۶۲۶۴۴
|
۰۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ حاج نبی الله رفیعی از یادگاران هشت سال دفاع مقدس در جمع شرکت کنندگان در این همایش پیاده روی با اشاره به تقارن ایام محرم حسینی و هفته دفاع مقدس گفت: شهدای گرانقدر دفاع مقدس و مخصوصا شهدای گمنام در عین بی نشانی راه هدایت ما به سمت نور و رحمت هستند كه می توانیم با توسل به شهدای گمنام بسیاری از مشكلات را حل نماییم.

وی خاطر نشان كرد: توجه و توسل به شهدای دفاع مقدس و شهدای گمنام مختص ما مسلمانان و ایرانی ها نیست؛ بلكه افراد زیادی از كشورهای مختلف در یادمانهای شهدا حضور پیدا كرده و از مكتب شهدا درس ایستادگی و مقاومت و مبارزه با ظلم را فرا می گیرند.

این رزمنده دفاع مقدس در تپه نورالشهدای شهر بن، ضمن توصیه مردم به حضور در جوار بارگاه شهدای گمنام، اظهار د اشت: یكی از شهدایی كه تمام افراد با ایمان در محضر او زانوی ادب به زمین می زنند و از محضر او كسب فیض می كنند شهید ابراهیم هادی است، كه با رشادت ها و دلاوری های و اقدامات مخلصانه خود در سرزمین فكه همه را به تحیر واداشته است.

گفتنی است در پایان این برنامه به تعدادی از شركت كنندگان به قید قرعه جوایزی اهدا شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار