استاندار زنجان در نشست هم‌اندیشی مدیران و مسئولان روابط‌عمومی و جمعی از اصحاب رسانه و مطبوعات استان با اشاره به منویات رهبری که روابط عمومی ها با مردم به صداقت رفتار کنند گفت: آنچه که در عاشورا ی سیدالشهدا موجب به شهادت رسیدن امام حسین (ع)و یارانش شد تبلیغات دروغین علیه فرزندان رسول خدا (ص)بود.
کد خبر: ۹۰۶۲۶۲۵
|
۰۶ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان ؛اسدالله درویش امیری با بیان اینکه امروز نظام جمهوری اسلامی با دوجنگ اقتصادی و رسانه ای مواجه است ،اظهار داشت: جنگ فرهنگی و رسانه ای می تواند بیشتر از جنگ اقتصادی ضربه زننده باشد.

وی افزود: اگر رسالت عظیم تبلیغات از مرز انسانیت و اخلاق و صداقت و انصاف عبور کند حکومت ها را بالا و پایین میکند و باعث فتنه و جنگ در جامعه می شود.

استاندار زنجان با بیان اینکه دروغ در رسانه باعث تخریب می شود تصریح کرد: خوشبختانه جایگاه ایران اسلامی در عرصه اطلاع‌رسانی، جایگاه ارزشمندی هم در منطقه و هم در دنیا است و این بدان معنی است که ما نیز می‌توانیم در جنگ رسانه‌ای به کامیابی برسیم و موفقیت‌هایی را به دست آوریم.

درویش امیری با اشاره به اینکه رسانه ها قدرت اقتصادی ،سیاسی و فرهنگی جامعه هستند عنوان کرد:همانگونه که اخبار منفی باید صادقانه منعکس شود از انتشار و بولد کردن اخبار مثبت هم باید به درستی صورت گیرد.

وی تصریح کرد:  در آینده نزدیک صدها رسانه جدید در انتظار جامعه است.

این مقام مسئول با بیان اینکه تعریف بی‌جا و تکذیب ناصحیح همیشه مشکل‌ساز است، خاطر نشان کرد: امروز رسانه‌ها قادرند حکومت‌ها و دولت‌ها را سربلند کرده و یا آن‌ها را به زمین بزنند، بنابراین باید مراقب باشیم تا قدرت رسانه‌ای به فساد کشیده نشود؛ چرا که جامعه دچار گرفتاری‌هایی خواهد شد که برون‌رفت از آن مستلزم صرف هزینه‌های زیادی است، به همین خاطر باید از قدرتی که در اختیار رسانه‌ها است، به درستی، صادقانه و اخلاق‌مدارانه استفاده شود.

ارسال نظرات