به همت حوزه مقاومت بسیج ادارات ساوه جلسه اخلاقی مدیران ساوه برگزار شد:

درس عاشورا جهاد کبیر امام حسین ، سازش نکردن با دشمن است

حجت الاسلام والمسلمین دکترسید ابراهیم حسینی گفت : راه نجات جامعه ولایت‌پذیری است دشمن به دنبال ایجاد فاصله بین مردم و ولایت است که البته در این پروژه شکست خواهد خورد
کد خبر: ۹۰۶۲۵۹۶
|
۰۶ مهر ۱۳۹۷ - ۰۱:۱۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی از ساوه، امام جمعه شهرستان ساوه حجت الاسلام والمسلمین دکترسید ابراهیم حسینی  در جلسه اخلاقی مدیران بسیجی ادارات ساوه که به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس برگزار شد،گفت: ریشه و هدف نهایی امام حسین(ع) از جنگ نظامی، قیام فرهنگی بود، ما درحوزه نظامی خوب پیش رفتیم و موفق بودیم به طوری که در جنگ نظامی که که جنگ صغیر است همه حضور دارند، درحالی‌که در جنگ فرهنگی متاسفانه  این حضور ضعیف و کم رنگ است و ما امروز در جنگ فرهنگی قرار داریم که دشمن امروز از حوزه فرهنگی وارد عمل شده و متاسفانه موفق بوده است.

امام جمعه ساوه خاطرنشان کرد: دشمن درصدد است تا به نظام و انقلاب اسلامی ایران ضربه وارد کنند که در این راستا پس از جنگ نظامی، فرهنگی و سیاسی به ایجاد جنگ اقتصادی در کشورمان متوسل شده‌اند که مقام معظم رهبری نیز به آن اشاره فرمودند و باید با تدابیر رهبرمعظم انقلاب و بصیرت بتوان از این جنگ سربلند عبور کرد.

وی افزود: ملت ایران 8 سال جنگ تحمیلی و تحریم‌ها را تحمل کردند چراکه علت قیام امام‌حسین(ع) را درک کرده و از آن الگو گرفته بودند و با ایستادگی خود اجازه ندادند دشمن وجبی از خاک کشور را تصرف کند.

امام جمعه ساوه تصریح کرد: تهاجم و شبیخون فرهنگی طی چند سال اخیر توسط استکبار جهانی نسبت به جوانان ما اعمال شده اما جوانان ما همان راه عاشورا و قیام را در پیش گرفته و به دفاع از عقاید خود پرداخته که نتیجه آن صدها شهید مدافع حرم بود.

حسینی بیان کرد: در حالیکه راه نجات جامعه ولایت‌پذیری است و دشمن به دنبال ایجاد فاصله بین مردم و ولایت است که البته در این پروژه شکست خواهد خورد چراکه امروز ولایت، نقطه وحدت امت حزب‌الله است، نظام از ولایت جدا نیست، چراکه بدون ولایت، نظام اسلامی نیست و بدون نظام، انقلاب نمی‌تواند راه خود را در جهان طی کند.

در پایان این مراسم به مدیران بسیجی ادارات ساوه که در فریضه امر به معروف و نهی از منکر اقدامات موثری انجام داده بودند با اهدای لوح سپاس ،تقدیر به عمل آمد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار