خبرهای داغ:
بمناسبت هفته دفاع مقدس

مراسم بزرگداشت مقام شهدای کانون استان در بشرویه برگزار شد

بمناسبت هفته دفاع مقدس مراسم بزرگداشت مقام شهدای کانون استان و تجلیل از ایثارگر بازنشسته در بشرویه برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۶۲۵۶۱
|
۰۵ مهر ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، طاهره حمیدی مدیرکل کانون پرورش فکری استان در این مراسم ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس افزود: این هفته فرصتی مغتنم برای مرور خاطرات ایثار و فداکاری رزمندگان و دلاورمردان هشت سال دفاع مقدس می باشد.

وی یادو خاطر تمامی شهدای هشت سال دفاع مقدس به ویژه شهدای کانون استان را گرامیداشت.

حمیدی همچنین با اشاره به حادثه اهواز و شهادت کودکان و هموطنانمان گفت: کوردلان و دشمنان بار دیگر با این اقدام زشت و ننگین خود دشمنی خود را با این نظام و انقلاب به اثبات رساندند.

وی بیان داشت: درحال حاضر یکی از بهترین اقداماتی که میتوانیم انجام دهیم برگزاری یادواره های شهداست که این امر سبب انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به ویژه در نسل جوان می شود.

مدیرکل کانون پرورش فکری استان اظهار کرد: همه ما اکنون ادامه دهنده قیام اباعبدالله حسین هستیم چرا که مکتب حسینی را دنبال میکنیم.

حمیدی کربلا را بهشت زمین دانست و افزود: جغرافیای عالم کربلاست و گرامیداشت یاد و خاطر سیدالشهدا به منزله ادای احترام به امام حسین(ع) می باشد.

وی با اشاره به نقش مهم کودکان و نوجوانان در سرزمین کربلا گفت: کاروان اسرا به سمت شام رفته و در این زمان حضور کودکان و نوجوانان در این کاروان به بازماندگان قیام عاشورا روحیه می بخشید.

حمیدی از کودکان و نوجوانان خواست تا با بررسی هرچه بیشتر زندگی کودکان و نوجوانان اباعبدالله الحسین(ع) راه وروش آنها را در پیش گیرند.

نرگس غنچه مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بشرویه نیز در این مراسم ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس افزود: برنامه های فرهنگی و مذهبی بسیاری در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بشرویه در رابطه به ایام محرم و نیز هفته دفاع مقدس برگزار شده است.

وی همچنین از هفت نفر از اعضای کودک و نوجوان کانون پرورش فکر بشرویه که در دوسال اخیر با کسب رتبه های بین المللی باعث افتخار این مرکز بوده اند قدردانی کرد.

همچنین در پایان از زحمات ایثارگر بازنشسته بشرویه آقای سید محمد تقی هاشمی محترم قدردانی شد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار