خبرهای داغ:
نمایشگاه بزرگ " مقاومت رمز پیروزی " با حضور مسئولین در بشرویه گشایش یافت.
کد خبر: ۹۰۶۲۵۵۹
|
۰۵ مهر ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، نمایشگاه بزرگ " مقاومت رمز پیروزی " با حضور مشاور فرمانده کل سپاه و دبیر قرارگاه خاتم الانبیا کشور سردار حزنی ، فرمانده سپاه انصار الرضا(ع) خراسان جنوبی سردار قاسمی ، فرمانده سپاه بشرویه ،فرماندار و جمعی از مسئولان شهرستان ،در بشرویه گشایش یافت.

نمایشگاه با زیارت شهدای گمنام و تجدید میثاق با آرمان های والای شهدای گرانقدر آغاز شده و به سمت غرفه ایثارگران هدایت میشود که تمام شهدای شهرستان در یک قاب را به نمایش میگذارد.

غرفه های مختلف دیگر از جمله غرفه مقاومت،غرفه نقش دانش آموزان و فرهنگیان در دفاع مقدس، غرفه سنگرسازان بی سنگر، غرفه بسیج طلاب،غرفه بصیرت عاشورایی با محوریت شناخت خواص بی بصیرت و خواص با بصیرت در این نمایشگاه وجود دارد.

همچنین غرفه هایی از جمله امر به معروف و نهی از منکر، بصیرت عاشورایی، سبک زندگی اسلامی، حجاب و عفاف، جامی از آفتاب، مقر کتاب، غرفه فضای مجازی و غرفه شهیده نسترن خسروی نیز ازدیگر غرفه های این نمایشگاه است .

این نمایشگاه به سمت قطار انقلاب ادامه پیدا می کند که می توان به یادمان دفاع مقدس اشاره کرد که سیره شهدا در آن عنوان شده و در ادامه غرفه های آیین محرم در بشرویه ، غرفه توانمندی های بسیجیان بشرویه و فروشگاه های محصولات ایرانی ، میراث فرهنگی و صنایع دستی، غرفه بسیج سازندگی ، بهداشت سلامت زنان و مردان ، غرفه میز خدمت و غرفه بسیج ورزشکاران می باشد.

گفتنی است نمایشگاه بزرگ مقاومت رمز پیروزی که به همت بسیجیان شهرستان در هفته دفاع مقدس در محل مصلی امام خمینی "مزار شهدای گمنام " بشرویه گشایش یافته تا ده مهرماه هرروزه از ساعت 17 الی 22 برای بازدید عموم دایر است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها