مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ملایر:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ملایر گفت: هر گاه امت دستشان در دست ولی خدا باشد از هیچ مشکلی نمی‌ترسد اما اگر دستشان را از دست ولی خدا بیرون بکشند هر روز مضطرب هستند.
کد خبر: ۹۰۶۲۵۲۵
|
۰۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۸

امتی که دستش در دست ولی خدا باشد از هیچ مشکلی نمی‌ترسدبه گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر، حجت‌الاسلام حمزه شیرزادی در جمع کارکنان سپاه ناحیه ملایر با گرامیداشت هفته دفاع مقدس با اشاره به حدیثی از امام حسین(ع) اظهار داشت: وعده الهی است که مشکلات و سختی‌ها برای مومنان وجود دارد و اگر مشکل نبود اسمش را دنیا نمی‌گذاشتند.

وی با بیان روایاتی از معصومین(ع) افزود: اگر مومن در طول 40 روز مشکلی ندید به مومن بودن خود شک کند مومن هر چقدر درجه ایمانش بالا برود سختی و مشکلش بیشتر می‌شود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ملایر اظهار داشت: امتحان مختلف است و در بیماری، کم شدن روزی و... نمود پیدا می‌کند بنابراین اگر مشکلی پیش آمد انسان نباید دست روی دست بگذارد و باید تلاش خود را بکند و همراه با توکل به خدا و به اندازه وسع خود کار کند.

وی بیان کرد: اگر انسان بخواهد از مشکلات بیرون بیایید باید با همراهی ولی خدا باشد مانند فرزندی که دست در دست والدین خود دارد؛ ولی خدا از پدر و مادر دلسوزتر است.

شیرزادی افزود: هر گاه امت دستشان در دست ولی خدا باشد از هیچ مشکلی نمی‌ترسد اما اگر دستشان را از دست ولی خدا بیرون بکشند هر روز مضطرب هستند.

وی تصریح کرد: اگر گوش به ولی خدا داده شود مشکلات پیش نمی‌آید، مشکلات امروز مربوط به تنبلی و کاهلی خودمان است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ملایر با اشاره به اینکه رعایت نکردن عبادت واقعی مسبب این مشکلات است، گفت: احترام به پدر و مادر، صله رحم، حق همسر و ادا نکردن حق ولی خدا از جمله رفتاری است که باعث می‌شود گره در کار ما بیفتد.

وی اضافه کرد: امروز فرمان گریزی زیاد شده است و اگر گوش به فرمان ولی فقیه ندهیم مشکلات زیاد می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات