مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی استان یزد از برپایی موکب امام رضا(ع) در مراسم پیاده روی اربعین برای سومین سال در کربلا خبر داد.
کد خبر: ۹۰۶۲۵۰۹
|
۰۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد، جواد قادری اردکانی، با اعلام این خبر، گفت: این موکب به همت بسیج جامعه پزشکی و دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد از پنج روز مانده به اربعین حسینی تا عصر روز اربعین در عمود ۱۴۰۶ خدمات رسانی به زائران اباعبدالله (ع) را انجام می‌دهد.

مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی استان یزد با بیان اینکه خدمت رسانی این موکب از ساعت ۷ صبح تا ۱۲ شب به مدت پنج روز است، ادامه داد: بیش از ۵۰ نفر از پرسنل درمانی، متخصص، فوق تخصص، عمومی و پرستاری در این موکب به ارائه خدمات درمانی می‌پردازند.

قادری اردکانی افزود: بیش از ۱۰۰ میلیون دارو از شرکت‌های دارو پخش و داروخانه‌های سطح استان یزد نیز به این موکب تعلق گرفته تا به زائران بیمار و نیازمند آن اهدا شود.

وی عنوان کرد: اسکان روزانه یک هزار و ۳۰۰ از خواهران و برادران، شارژ رایگان یک هزار و ۷۰۰ دستگاه تلفن همراه و امانتداری سه هزار کیف و کوله از دیگر خدماتی است که در این موکب به زائران ارائه می‌شود.

مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی استان یزد با بیان اینکه بخش خدماتی موکب امام رضا (ع) از ده روز مانده به اربعین کار خود را شروع می‌کنند، ادامه داد: خدمات خیاطی، آرایشگاه و ایستگاه صلواتی نیز در این موکب به زائران پیاده سید الشهدا (ع) ارائه می‌شود.
ارسال نظرات