سرهنگ دوم پاسدار عباس جوکار در مراسم افتتاحیه نمایشگاه هفته دفاع مقدس حوزه فجرناحیه مرکزی یزد گفت: جوانان ما با الهام گیری از فرهنگ عاشوراء در دفاعی که 7 سال و 11ماه با 163 عملیات بزرگ وسخت به طول انجامید با کمترین امکانات با نیروی ایمان وتوکل ایستادگی نمودند.
کد خبر: ۹۰۶۲۴۹۶
|
۰۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد؛ فرمانده ناحیه مرکزی یزد در مراسم افتتاحیه نمایشگاه هفته دفاع مقدس حوزه فجر ضمن گرامیداشت یاد وخاطره شهدای هشت سال جنگ تحمیلی گفت: حجوانان ما در دوران جنگ تحمیلی با از جان گذشتگی وایثارهای خود وبا دل کندن از این دنیای فانی بدون اینکه هیچگونه امتیازی را مطالبه کنند در دفاع از اسلام حاضر شدند ودرس مجاهدت،مقاومت وصبر را به ما آموختند.
وی در ادامه افزود: عاشورا مربوط به یک نیمروز نیست؛عاشورا ریشه در زمان پیامبر(ص) وواقعه غدیر خم دارد؛ اگر در غدیر اطاعت و همراهی با مولا شده بود بدون شک نباید شاهد حوادث تلخ کربلا باشیم.
جوکارتصریح نمود: عاشورا برای ما درس ها،عبرت ها وپیام های زیادی دارد که از آن جمله توکل بر خدادر شرایط سخت ودشوار، زیر بار زور نرفتن واعتقاد به امداد های غیبی است که باعث می شود درهیچ شرایطی مقابل دشمن تن به ذلت تسلیم،سازش ومذاکره ندهیم.

ارسال نظرات