خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان عنوان کرد

ولایت محوری و وحدت رمز پیروزی بر دشمنان نظام

فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان با بیان اینکه ولایت محوری و وحدت، رمز پیروزی بر دشمنان نظام است، گفت: با این حال ملت ولایی و شهیدپرور انقلاب اسلامی با تأسی به سید و سالار شهیدان هیچ‌گاه زیر بار زور نرفتند و با یکپارچگی مثال‌زدنی خود در برابر دشمن متجاوز ایستادند.
کد خبر: ۹۰۶۲۴۷۷
|
۰۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۸

ولایت محوری و وحدت رمز پیروزی بر دشمنان نظامبه گزارش خبرگزاری بسیج از تویسرکان، سرهنگ مرتضی سیاهوشی در جمع دانش‌آموزان مدرسه علامه حلی تویسرکان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و نیز با محکوم کردن حادثه تروریستی در اهواز بیان داشت: دشمنان ایران اسلامی از اسلام و انقلاب و به ویژه صدور آرمان‌های اصیل اسلامی ـ انقلابی به سایر کشورها نگران بودند و هستند، از این رو در طی 40 سال گذشته هر روز با یک ترفند جدید و نقشه شوم، برای ضربه زدن به نظام و ملت وارد میدان شده‌اند.

وی اظهار کرد: ترورهای اوایل انقلاب و بعد تحمیل هشت سال جنگ بر انقلابی نوپا آن هم با حمایت های بیش از 43 کشور از رژیم بعث عراق، نشان‌دهنده قدرت رو به جلو انقلاب بود، چراکه دشمنان اسلام متوجه شده بودند که روحیه آزادی‌خواهی و آزادمردی در منطقه و جهان در حال گسترش است و منافع استعماری مستکبران در خطر است.

فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان با بیان اینکه مستکبران با تمام قدرت از صدام جنایتکار حمایت می‌کردند، افزود: آمریکا مدیریت حمله به اصطلاح راهبردی عراق را بر عهده داشت، اطلاعات جاسوسی توسط انگلیس تهیه می‌شد، اتریش توپ و تانک متجاوزان را تأمین می‌کرد و سلاح‌های کشتار جمعی از بیولوژکی گرفته تا شیمیایی را هم آلمانی‌ها در اختیار بعثی‌ها می‌گذاشتند.

وی با بیان اینکه ولایت محوری و وحدت، رمز پیروزی بر دشمنان نظام است، تصریح کرد: با این حال ملت ولایی و شهیدپرور انقلاب اسلامی با تأسی به سید و سالار شهیدان هیچ‌گاه زیر بار زور نرفتند و با یکپارچگی مثال‌زدنی خود در برابر دشمن متجاوز ایستادند.

سیاهوشی عنوان کرد: با وجود آنکه آن روزها به دلیل نوپا بودن انقلاب، از نظر دفاعی چندان قدرتمند نبودیم، اما رزمندگان این مرز و بوم از خاک کشور جانانه دفاع کردند و این روزها به یاری خدا از نظر تسلیحات دفاعی در منطقه و حتی جهان حرفی برای گفتن داریم و کسی جرأت دست درازی به ایران عزیزمان را ندارد.

وی با بیان اینکه امروز دشمن از جنگ سخت ناامید شده و با جنگ فرهنگی و جنگ اقتصادی به میدان آمده است، گفت: شما دانش‌آموزان آینده سازان این نظام هستید و می توانید با بصیرت افزایی خود نقشه‌های دشمنان نظام را خنثی کنید، آینده از آن شماست و شایسته است شهدای دانش آموز را الگوی خود قرار دهید.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار