خبرهای داغ:
فرمانده سپاه بقیه ا... (عج) شیراز گفت: امروز جامعه بیش از گذشته احتیاج به سیره، راه و روش شهدا دارد.
کد خبر: ۹۰۶۲۴۷۰
|
۰۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از شیراز، سرهنگ پاسدار محمد جعفر دوستدار فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بقیه ا...(عج) شیراز در مراسم آبروی بازار که در امامزاده عبدا...(ع) بازار روح ا... شیراز برگزار شد ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به خصوص شهید منصور خادم صادق که مراسم آبروی بازار در راستای بزرگداشت این شهید برگزار شده بود باظهار داشت: شهدای عزیز با تاسی از اهل بیت(ع)همواره مسیر جامعه را هموار نمودنند و چنین حرکاتی نورانی زمینه ظهور امام عصر را فراهم خواهد نمود.

سرهنگ دوستدار تصریح کرد: در راستای فرهنگ عاشورائی و آشتنائی با سیره شهدا حوزه مقاومت بسیج سیدالشهداء(ع)بسیج اصناف و بازاریان ناحیه بقیه ا...(عج) شیراز در اقداماتی خود جوش برنامه بزرگداشت آبروی بازار و گرامیداشت یادو خاطره شهید حاج منصور خادم صادق را برگزار نمودنند که از همه عزیزان تقدیر و تشکر می شود.

وی خاطر نشان کرد: در اولین برنامه آبروی بازار ویژه تجلیل از مقام شامخ شهید شاخص حاج منصور خادم صادق از شهدای استان فارس که از اصنافیان بازار شیراز بوده برگزار شد و ان شاء ا... در مراسم و مناسبت های بعد از یادواره دیگر شهیدان اصنافی بازار شیراز برگزار خواهد شد.

به گزارش بسیج، در این مراسم حاضرین از سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین کیخا و مداحی مداح اهل بیت برادر اهرمی در خوص مصیبت اهل بیت(ع) و حضرت زینب(س)به فیض رسیدند و در پایان به رسم یادبود از پدر شهید حاج منصور خادم صادق به اهدا لوح تقدیر تجلیل شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها