خبرهای داغ:
فرمانده سپاه بقیه ا... (عج) شیراز گفت: در طول نظام جمهوری اسلامی ایران هرکجا گوش به حرف ولایت بوده ایم موفق عمل کرده ایم.
کد خبر: ۹۰۶۲۴۶۸
|
۰۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از شیراز، سرهنگ پاسدار محمد جعفر دوستدار فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بقیه ا...(عج) شیراز در یادواره شهدای شهرک مطهری ضمن گرامی داشت یادو خاطره شهدای انقلاب اسلامی و شهدای مدافع حرم اظهار داشت: در طول نظام جمهوری اسلامی ایران هرکجا گوش به حرف ولایت بوده ایم موفق عمل کرده ایم.

وی با تصریح بر اینکه دوران ظلم و زیر با ظلم رفتن تمام شده افزود: امام همیشه به مردم روحیه داده و هشت سال جنگ تحمیلی، اولین جنگی در تاریخی 200ساله ایران اتفاق افتاد که یک وجب از خاک کشور عزیزمان جدا نشد و این جنگی بود که به فرمان ولایت فقیه و توسط مردم در زیر سایه رهبری انجام شد.

وی افزود: هر کدام از شهدا دنیای از خاطره و سیره هستند و در هر محله و کوچه ای که وارد شدیم پرچم عزت و افتخار بلند است و نام از شهدای عزیزمان آن محل را مزین نموده است.

فرمانده سپاه بقیه ا...(عج) شیراز تأکید کرد: دشمن پس از جنگ هشت ساله دید که نمی تواند فعالیتی انجام دهد شروه به جنگ فرهنگی نمود و پس از جنگ فرهنگی و شکست به جنگ امنیتی روی آورد و فتنه های که راه انداخت و مردم استان فارس یک روز زودتر از دیگر استان ها فتنه را به تدبیر رهبر انقلاب مانند یک کاغذ ماچاله کردند و جنگی که دشمن امروز انجام داده است جنگ اقتصادی و در تمام فتنه ها با حضور و نقش موثر مردم فتنه و فتنه گری جمع شد.

وی خاطر نشان کرد: جنگ اقتصادی با همت خود مردم ان شاء ا...خنثی خواهد شد و رهبری سال هاست در موضوع اقتصاد صحبت می کند و اشاره می کند راههکار برون رفت از مشکل اقتصاد مقاومتی می باشد  و باید به نقش خودمان در خرید و مصرف کالای داخلی عمل کنیم و هر کجا به اقتصاد مقاومتی و تولید داخلی تکیه کردیم موفق بودیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها