خبرهای داغ:
مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان جنوبی:
مدیر کل بنیاد شهید استان خراسان جنوبی گفت: دفاع مقدس ایران اسلامی بر اساس آموزه های قرآن کریم شکل گرفت.
کد خبر: ۹۰۶۲۴۴۹
|
۰۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، یادواره شهدای محله حضرت جوادالائمه در محل مصلای نماز جمعه با حضور خانواده های معظم شاهد، ایثارگران، جانبازان و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس، مسئولین  و اقشار مختلف مردم سرایان برگزار شد. 

حجت الاسلام عزیزی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان خراسان جنوبی ضمن بیان خاطراتی از زمان هشت سال دفاع مقدس و همچنین از جبهه وجنگ گفت: شهداء انسان های پاکی بودند که برای رسیدن به مقام ربوبی در ایثار جان خود را دریغ نورزیدند.

وی افزود: شهیدان راه رسیدن به قرب الهی را خودشان انتخاب کردند، وظیفه ما امروز این است که در ادامه راه آنها واقعیات جبهه وجنگ با اجانب و کفار در هشت سال دفاع مقدس و حقایق و واقعیت های جنگ را برای نسل جوان بازگو نماییم. 

وی اظهار کرد: دفاع مقدس ما براساس آموزه های قرآن کریم و اهل بیت عصمت و طهارت شکل گرفت و تمام دفاع مقدس قطره ای از عاشورا بود.

عزیزی گفت: تمام پیروزی های که نصیب ما شده است بخاطر جان فشانی های شهداء و ایثارگران و جانبازان در هشت سال دفاع مقدس بوده است و آرمان های بلند آن عزیزان اکنون باعث ثبات و قوام نظام و انقلاب اسلامی شده است. 

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها