معاون هماهنگ کننده سپاه قائم آل محمد (عج):

خواب دشمنان در تغییر نظام اسلامی تعبیر شدنی نیست

معاون هماهنگ کننده سپاه قائم آل محمد (عج) گفت: در آستانه چهل سالگی انقلاب فشار دشمنان بیشتر از هر زمان دیگری شده تا انقلاب اسلامی را تسلیم خود کنند اما بدانند خواب آنها تعبیر شدنی نیست.
کد خبر: ۹۰۶۲۴۳۳
|
۰۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، علی خالفیان در گردهمایی رزمندگان، ایثارگران و بسیجیان پایگاه های حوزه بسیج مساجد و محلات نجف اشرف که به میزبانی پایگاه روستای روستای سعدآباد در حسینیه این را روستا برگزار شد در سخنانی با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره امام راحل و شهدا با بیان اینکه انقلاب اسلامی در دهه چهارم خود قرار گرفته است افزود: این مهم سبب شده تا دشمنان تمام تلاش خود را برای فشار به انقلاب اسلامی آورده و تلاش کنند انقلاب جشن چهل سالگی خود را برگزار نکند.
وی افزود: توطئه های دشمنان در این یکسال اخیر به اوج خود رسیده و تمام تلاش آنها توقف انقلاب و انحراف در مسیر آن است و این اتفاقات رخ داده در چند ماه اخیر برای این امر است.
معاون هماهنگ کننده سپاه قائم آل محمد (عج) خاطر نشان کرد: در دوران دفاع مقدس که انقلاب دوران ابتدایی خود را طی می کرد و ما در فشار و تحریم بودیم توانستیم با توکل و ایمان دشمنان را عقب برانیم و در جنگی که دنیا با ما داشت پیروز شویم.
وی ادامه داد: دفاع مقدس الگویی است برای امروز ما چه دشمن باز به میدان مقابله با ملت ایران آمده اما با یک تفاوت مهم وآن اینکه ما امروز قوی شده ایم و در بسیاری از عرصه ها پیشرفت های قابل توجه داشته و امروز در جهان قدرت هستیم.
خالقیان با بیان اینکه تلاش دشمنان برای مهار جمهوری اسلامی تاکنون بی نتیجه مانده است افزود: امروز تمرکز دشمنان جنگ اقتصادی و ایجاد نارضایتی در بین مردم و شکاف بین مردم و مسئولین است و اینجاست که همه باید هوشیار باشیم و با الگو‌ گرفتم از دوران دفاع مقدس این جنگ نابرابر را نیز پشت سر بگذاریم.
وی با اشاره به توانمندی های انقلاب اسلامی در عرصه های مختلف تصریح کرد: دشمنان ما باید بدانند تا فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه ما زنده است و بسیجیان سلحشور با تاسی از فرهنگ بسیج حضور دارند خواب های آنان تعبیر شدنی نیست.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار