خبرهای داغ:
فاطمه اسدزاده
مسئول معاونت بهداری ناحیه ثارالله شیراز گفت: دوران دفاع مقدس سرشار از افتخار و مملو از مجاهدت و ایثار ملت عزیز ایران است.
کد خبر: ۹۰۶۲۴۲۹
|
۰۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از شیراز، سرهنگ حسینی مسئول معاونت بهداری ناحیه  به همراه کارکنان ناحیه در جریان این عیادت که در فضایی صمیمی با جانبازان دوران دفاع مقدس مستقر در بیمارستان جنت صورت پذیرفت  گفت: دوران دفاع مقدس سرشار از افتخار و مملو از مجاهدت و ایثار ملت عزیز ایران است.

سرهنگ حسینی ادامه داد: جنگ تحمیلی یک حادثه نیست؛ بلکه آئینه تمام نمایی به وسعت تاریخ است که آحاد مردم ایران با تمام وجودشان و در همه زمینه‌ها با دستان خالی و با توکل بر خدا و با الهام از مکتب عاشورا نه تنها از آرمان‌های خود دفاع کنند، بلکه توانستند دشمن تا به دندان مسلح را نیز زمینگیر کنند.

وی سربلندی و موفقیت امروز ایران اسلامی را نتیجه مجاهدت و دفاع از آرمان‌های اسلام و انقلاب دانست و گفت: اگر امروز ما امنیت داریم و در منطقه و جهان سربلندی هستیم؛ مدیون تلاش، مجاهدت، ازخودگذشتگی، وحدت و جانفشانی ایثارگران در دوران دفاع مقدس است.

حسینی جانبازان را شیرمردان و حماسه‌سازان دوران دفاع مقدس یاد کرد و گفت: همه ما در مقابل جانفشانی‌های شما عزیزان مسئول و مدیون هستیم و با تمام وجود از دستاوردهای شما دفاع خواهیم کرد.

مسئول بهداری ناحیه ثارالله(ع) گفت: امنیت امروز ما مدیون جانفشانی و مجاهدت آحاد مردم ایران از جمله جانبازان سرافراز است و همه ما وظیفه داریم یاد و خاطره رشادت‌ها ودلاورمردی‌های شهدا، جانبازان و آزادگان را گرامی بداریم و از دستاوردهای این عزیزان پاسداری کنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها