خبرهای داغ:
فاطمه اسدزاده
رئیس سازمان بسیج دانشجویی فارس:
رئیس سازمان بسیج دانشجویی فارس گفت: گرانی افسار گسیخته در جامعه نگران کننده است.
کد خبر: ۹۰۶۲۴۲۷
|
۰۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از شیراز، فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی فارس در مجمع سراسری مسئولان بسیج دانشجویی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی استان فارس با عنوان جوان انقلابی پرچمدار مطالبه‌گری و عدالت‌طلبی که صبح امروز در سالن امام علی (ع) سپاه فجر فارس برگزار شد، با اشاره به اینکه نرخ دلار هر روز بالا و پایین می‌شود و برابر گفته کارشناسان سه درصد از مبادلات اقتصادی با دلار بالای 15 هزار تومان است اظهار داشت: متاسفانه داخل کشور کسی را نداریم که پاسخگو باشد، گرانی افسار گسیخته در جامعه نیز نگران کننده است.

اسماعیل قزلسفلی با بیان تحلیلی از وضعیت موجود در کشور بیان کرد: امروز ما با دو جبهه داخلی و خارجی همزمان دست و پنجه نرم می‌کنیم که جبهه خارجی آن به رهبری آمریکا به عنوان استکبار جهانی است و در پی آن به دنبال ایجاد فضای روانی در کشور هستند.

وی با طرح این سوال که به راستی چه کسی نرخ دلار را تعیین می‌کند و این افزایش بخاطر چیست خاطرنشان کرد: اگر این جهش طبیعی است به مردم گفته می‌شود و و اگر طبیعی نیست به دست کدامین دست‌ها است.

رئیس سازمان بسیج دانشجویی فارس خواستار تبیین شرایط و تشریح صادقانه مشکلات با مردم شد و افزود: نمی‌توانیم بگوییم مشکل نداریم و باید بگوییم این مشکلات چه ریشه‌هایی دارد.

قزل‌سفلی بیان کرد: امروز متاسفانه شبکه‌هایی است که می خواهد کار را به جایی برساند که مردم را تسلیم کنند و بدانند که در این مورد راه به جایی نمی‌برند.

رئیس سازمان بسیج دانشجویی فارس همچنین در سخنان خود از طرح مورد استفاده در یکی از بنرهای نصب شده دفاع مقدس در شیراز انتقاد کرد و افزود: در این بنر که در یکی از میادین اصلی شهر است از سربازان رژیم صهیونیستی برای انتقال مفاهیم دفاع مقدس استفاده شده و این نشان دهنده وجود همان نفوذی‌ها است که به دنبال انقلاب‌زدایی هستند و اینکه چیزی از انقلاب نماند و با پیشرفت و استقلال ما مشکل دارند.

وی خطاب به مسئولان بسیج دانشجویی مراکز دانشگاهی استان فارس گفت: در شرایط کنونی در هر دانشگاه و هر شهرستان هستید مبارزه با فساد اقتصادی اولویت شما باشد.

رئیس سازمان بسیج دانشجویی فارس تصریح کرد: نباید بگذاریم انقلاب اسلامی در دانشگاه‌ها غریب باشد و امام رهبری در فضای مجازی تنها باشند. توکل و توسل را فراموش نکنید و یادتان باشد همه چیز در اراده خدا است.

وی با اشاره به اینکه در 15 دانشگاه استان فارس پیکر شهدای گمنام خاکسپاری شده  گفت: دانشجویان اجازه دهند، این شهدا غریب و مظلوم بمانند،بلکه روحیه منطقی اندیشیدن را در خودشان تقویت کرده و حرف‌هایشان نیز فنی و تخصصی بوده و اهل مجاهدت باشند.

قزل‌سفلی با تاکید بر اینکه عشق به ولایت اصل است و باید افق دیدمان را با افق دید رهبری تنظیم کنیم بیان کرد: شما دیده بان انقلاب و مدافع انقلاب هستید و نباید اجازه دهید با فضای مجازی و رسانه بر ذهن ما غلبه کنند.

رئیس سازمان بسیج دانشجویی فارس با بیان اینکه یک ضلع ماموریت ما بسیج‌گری و جذب است گفت: باید به سمت سال اولی‌ها رفت، جذب گفتمانی را مورد توجه قرار داد و دانشجویان را با کتاب انس دهند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها