خبرهای داغ:
فرمانده سپاه فجر فارس گفت: امروز در ایران دارای اقتدار امنیتی هستیم و تمام این امنیت در سایه اقتدار ولایت فقیه است.
کد خبر: ۹۰۶۲۴۲۶
|
۰۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از شیراز، سردار سید هاشم غیاثی امروز در مجمع مسئولان بسیج دانشجویی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی استان فارس، با بیان اینکه دانشجویان باید برنامه‌ هدفمند برای خود داشته باشند و با تاسی از قرآن ایستادگی و ترویج فرهنگ ایثار را مورد توجه قرار دهند، اظهار داشت: امروز در ایران دارای اقتدار امنیتی هستیم و تمام این امنیت در سایه اقتدار ولایت فقیه است و باید تلاش‌های ما منسجم باشد و مرعوب فضا نباشیم.

فرمانده سپاه فجر استان فارس با اشاره به تحلیلی به پیدا و پنهان دفاع مقدس گفت: این نسل و نسل‌های آینده شرایط جنگ دیروز و امروز را باید بدانند و باید به این مهم بیش از پیش پرداخته شود. شرایط امروز و جنگ امروز مهم‌تر از جنگ دیروز است و دشمن در حال گرفتن فرصت‌هاست.

‌وی خاطرنشان کرد: اگر دشمن به خودش اجازه ورود فیزیکی به خاک ما نمی‌دهد به‌خاطر این است که انسجام مردم را در دوران دفاع مقدس تجربه کرده و می‌داند مردم ما منسجم‌تر هستند و باید این مهم به عنوان یک اصل دنبال شود.

‌فرمانده سپاه فجر با طرح این سوال که چه کسی فکر می‌کرد اهواز را حفظ کنیم و خرمشهر پایمردی کند، افزود: ما محدودیت‌های زیادی در دوران دفاع مقدس داشتیم و با توجه به خباثت‌هایی که در داخل توسط بنی‌صدر می‌شد در کوچکترین زمان با چهار عملیات بزرگ توانستیم پنج استان کشور را از دست دشمنان حفظ کنیم.

‌وی افزود: دشمن امروز خاکریزهای جبهه را به مدارس، دانشگاه‌ها و مدارس آورده ‌و اگر روزی با تسلیحات خود، جبهه مورد هدف قرار می‌داد، امروز شخصیت جوانان ما را مورد هدف قرار داده و طراحی‌هایی دارد.

فرمانده سپاه فجر استان فارس با تاکید بر اینکه در وضعیت موجود بصیرت یک اصل مهم است گفت: جوانان دانشجو باید با زوایای پنهان دفاع مقدس آشنا شده و آن را بیش از پیش در جامعه تبیین کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار