خبرهای داغ:
شهردار شیراز به همراه تعدادی از معاونین و پرسنل شهرداری، صبح امروز به مناسبت هفته دفاع مقدس با سردار سید هاشم غیاثی فرمانده سپاه فجر استان فارس دیدار و گفتگو کردند.
کد خبر: ۹۰۶۲۴۲۲
|
۰۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از شیراز، حیدر اسکندرپور شهردار شیراز به همراه تعدادی از معاونین و پرسنل شهرداری، صبح امروز به مناسبت هفته دفاع مقدس با سردار سید هاشم غیاثی فرمانده سپاه فجر استان فارس دیدار و گفتگو کردند.

فرمانده سپاه فجر استان فارس در این دیدار ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: اگر امروز دشمنان نظام به خودشان اجازه نمی دهند که به کشور ورود فیزیکی کنند، قطعاً به خاطر آن پایمردی ها و ایثارگری های مردم حول محور امام عظیم الشأن در ایام دفاع مقدس است.

وی افزود: اینکه مقام معظم رهبری فرمودند «دشمن در حوزه جنگ سخت ورود نخواهد کرد» به این علت است که جنگ سخت الزاماتی دارد که مردم و نظام اسلامی توانسته تحقق این الزامات را برای دشمن دشوارتر از همیشه کند.

سردار غیاثی خاطرنشان کرد: الان نیز در جنگ اقتصادی و جنگ نرم قرار داریم؛ لازم است تمام ابزارها و انسان هایی که به این جنگ ها حیات می دهند را شناسایی کنیم و روی آنها تحلیل شود، تا متناسب با آن تحلیل بتوانیم به آرایش برسیم و با آرایش مناسب، اقدام به موقع و مؤثری انجام دهیم.

فرمانده سپاه فجر فارس با اشاره به سابقه عهد شکنی دشمنان، بیان داشت: در اتفاقات پس از پذیرش قطعنامه 598 که دشمن قرارداد را نادیده گرفت و دوباره به کشورمان حمله کرد، عهد شکنی و غیر قابل اعتماد بودن دشمن بر همه آشکار شد، و برجام نیز بار دیگر این حقیقت را ثابت کرد؛ لذا برای عبور از مشلات در این جنگ اقتصادی نیز به معاهدات دشمنان اعتمادی نیست.

وی در پایان تأکید کرد: امروز هر مسئولی که می خواهد پاسدار خون شهیدان باشد و با آرمان های امام راحل (ره) تجدید بیعت کند، باید تمام تلاش خود را بر خدمت به مردم متمرکز کند.

شهردار شیراز نیز در این دیدار ضمن تبریک هفته دفاع مقدس و با اشاره به حادثه تروریستی اهواز، گفت: این اتفاق سخیف دشمنان در سالروز آغاز جنگ تحمیلی تکرار شد تا یادآور شود که همانند 8 سال دفاع مقدس، تنها با وحدت و همدلی می توانیم در برابر دشمنان خارجی و مزدوران داخلیشان بایستیم.

وی افزود: افتخار بنده و همکارانم اینست که روزی در کنار رزمندگان برای دفاع از میهن حضور داشته ایم و امروز نیز تلاش می کنیم و امیدواریم تا در سنگر خدمت نیز پاسدار خوبی برای میراث شهدا باشیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها