خبرهای داغ:
یوسف سبزپوشان
به مناسبت هفته دفاع مقدس مقدس، جلسه ای با موضوع " تحلیل مسائل سیاسی و اجتماعی روز " با سخنرانی آقای سبزپوشان در پایگاه مقاومت بسیج محدثه برگزار گردید.
کد خبر: ۹۰۶۲۴۱۴
|
۰۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از خمینی شهر در این جلسه سخنران برنامه با اشاره به انقلاب حضرت موسی (ع.) و روند مبارزه ایشان جهت رهایی قوم بنی اسرائیل از بردگی فرعون به عنوان یک ماموریت الهی، گفت: همانگونه که تولد و رشد حضرت موسی (ع.) با اعجاز الهی همراه بود، مسیر مبارزاتی ایشان نیز با همه موانع و مشکلاتی که از سوی حاکمیت طاغوت ایجاد شده بود با فضل، لطف و اعجاز آشکار خداوند که باعث ایمان آوردن مردم و عقب نشینی دستگاه استکباری فرعون شده بود، به پیش می‌رفت، ولی در ادامه راه که مرحله تثبیت آن انقلاب بزرگ بود با مشکلات درونی مواجه شد.

سبزپوشان افزود: یکی از معضلات جامعه دینی بنی اسرائیل قارون بود. او کسی بود که در سایه انقلاب الهی حضرت موسی (ع.) به آن ثروت هنگفت رسیده بود، ولی حاضر نبود برای مردم و در مسیر رشد جامعه دینی انجام وظیفه کند و با رفتار متکبرانه و منش رفاه طلبی خود باعث تضعیف روحیه مردم شده بود.

وی با مقایسه انقلاب اسلامی ایران و ماموریت حضرت امام خمینی (ره) با انقلاب و ماموریت الهی حضرت موسی (ع.) در رهایی ملت مسلمان ایران از یوغ بردگی نظام شاهنشاهی به عنوان فرعون زمان تاکید کرد: انقلاب اسلامی ایران نیز با همه دشمنی‌های پنهان و آشکار داخلی و بیرونی خصوصا جنگ تحمیلی هشت ساله و فتنه‌های سازماندهی شده داخلی با الطاف الهی به پیش رفته است و آنچه در حال حاضر بعد از آن همه پیروزی‌های اعجازگونه به عنوان تهدید و آفت متوجه آن است، افکار و رفتار قارون‌هایی است که با سرمایه‌ها و اندیشه‌های بیمار و منافقانه خود سعی در همراهی با دشمنان بیرونی و تضعیف روحیه مردم دارند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها