مدیر عامل شرکت پالایش گاز فجر جم:

هفته دفاع مقدس یادآور مقاومت دلیرمردان کشورمان برابر تمام دنیا است

مدیرعامل شرکت پالایش گاز فجر جم گفت: هفته دفاع مقدس یادآور دلاورمردی و ایثار و از خود گذشتگی مردان و زنانی است که با دست خالی در برابر تمام دنیا ایستادگی و مقاومت کردند.
کد خبر: ۹۰۶۲۳۲۶
|
۰۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۹

هفته دفاع مقدس یادآور مقاومت دلیرمردان کشورمان برابر تمام دنیا استبه گزارش خبرگزاری بسیج از جم: عبدالصمد نجفی عصر دیروز در مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس که در مجتمع مسکونی پارس جم برگزار شد، اظهار داشت: هر ساله در اوایل مهرماه با توجه به هفته دفاع مقدس مراسم بزرگداشت این هفته با حضور کارکنان و ساکنان نفت و گاز در شهرک‌ های شهرستان جم برگزار می‌شود.

وی افزود: هفته دفاع مقدس، یادآور دلاور مردی و ایثار و از خود گذشتگی مردان و زنانی است که با دست خالی در برابر تمام دنیا ایستادگی و مقاومت کردند.

مدیرعامل شرکت پالایش گاز فجر جم تصریح کرد: دشمنان در آن زمان با اسلحه های پیشرفته و مدرن که از همه کشورها مورد حمایت قرار گرفته بودند به جنگ با ایران آمدند و ملت ایران نیز در برابر دشمنان تا دندان مسلح با سلاح ایمان از خود دفاع کرد.

نجفی خاطرنشان کرد: در آن دوران همین سلاح ایمان بود که سبب شد تا بعد از هشت سال مقاومت و ایستادگی و جان فشانی به پیروزی برسیم و اجازه ندهیم که حتی یک وجب از خاک کشورمان در اختیار دشمنان قرار گیرد.

وی ادامه داد: امروزه در اکثر کشورهای همسایه‌مان ناآرامی است اما در سایه رشادت و جانفشانی رزمندگان، شهدا، ایثارگران و جانبازان در آن زمان امنیت کشورمان برقرار است و مردم با خیال راحت و در کمال آسایش و آرامش زندگی می کنند.

مدیرعامل شرکت پالایش گاز فجر جم با بیان اینکه این شرکت در دوران دفاع مقدس 5 شهید را تقدیم انقلاب کرده است تصریح کرد: بیش از 440 نفر از کارکنان این شرکت جز ایثارگران، رزمندگان و جانبازان هشت سال دفاع مقدس است و برنامه های متعدد فرهنگی در این شرکت برگزار می شود تا کرامت و بزرگی نیروهای جانباز و خانواده‌های شهدا را گرامی بداریم و در این مسیر از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد.

وی تاکید کرد: جمعیت زیادی از کارکنان و پرسنل شرکت پالایش گاز فجر جم یادگاران هشت سال دفاع مقدس هستند و این نیروها باعث افتخار ما هستند.

نجفی یادآور شد: این رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس در عرصه ی دفاع از کشور تلاش کردند و بعد از آن نیز با حضور در شرکت گاز فجر جم، در حوزه صنعتی و اقتصادی به کشور کمک می‌‌کنند.

انتهای خبر/

ارسال نظرات
آخرین اخبار