خبرهای داغ:
نمایشگاه نقش زنان در دفاع مقدس با همت بانوان بسیجی هندیجان افتتاح شد
کد خبر: ۹۰۶۲۳۰۱
|
۰۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۰

فرمانده ناحیه سپاه هندیجان گفت: در راستای ارج نهادن به رشادت های ارزشمند زنان در دوران دفاع مقدس به همین منظور نمایشگاهی تحت عنوان نقش زنان در دفاع مقدس همراه با نمایشگاه کتاب و غرفه های خیاطی ،پخت نان محلی ، سنجش سلامت و ماکت نمادین زنان شهیده هندیجان با همکاری امور بانوان فرمانداری ،بسیج خواهران و حوزه علمیه خواهران در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان افتتاح شد.

سرهنگ دوم پاسدار عبدالحسن بعنونی نژاد در شامگاه چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان اظهار کرد:ما افتخار داریم که زنان با غیرتی در دوران دفاع مقدس برای سربلندی اسلام با تمام وجود خدمت رسانی امدادی و پشتیبانی داشتند که در این راه شهدایی تقدیم شده است.

وی افزود :نمایشگاه نقش زنان در دفاع مقدس گوشه ایی از حماسه آفرینی های زنان هندیجان است که در هشت سال دفاع مقدس به رزمندگان اسلام کمک می کردند و ماهر چه داریم از وجود با برکت شهدا است.

وی بابیان حضور بانوان بسیجی هندیجان در برنامه های متنوع فرهنگی و هنری بسیج گفت:بانوان هندیجان دارای استعداد ها ی خوبی در کارهای فرهنگی و هنری هستند که در برنامه های بسیج همیشه حضوری فعال دارند که بر پایی اینگونه نمایشگاهها با ذوق و سلیقه بانوان به بهترین شکل ممکن اجرایی می شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها