خبرهای داغ:
سردار سپهر در روز گرامی داشت سرباز از نقش های شوم دشمنان برای ساقط کردن انقلاب اسلامی ایران و نقش و امداد الهی در تداوم انقلاب سخن گفت.
کد خبر: ۹۰۶۲۲۹۶
|
۰۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، سردار پاسدار محمدحسین سپهر ،جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین در آیین بزرگداشت روز سربازو تجلیل از سربازان انقلاب اسلامی و خانواده شهدای سرباز که صبح امروز از ساعت ۸ در سالن ۵ آذر سازمان بسیج مستضعفین برگزار شد، با اشاره به نقش امداد الهی و خواست و اراده ائمه معصومین علیه السلام در حفاظت صیانت و پایداری انقلاب شکوهمند اسلامی ایران گفت: هنگامی که انقلاب اسلامی ایران به پیروزی رسید هیچ یک از نظریه پردازان و کارشناسانه جهان باور نداشتند که پس از سه دهه مبارزه با ادیان مختلف برای ریشه کن کردن دین از سیاست، شاهد پیروزی یک انقلاب دینی در کشور ایران باشند.

وی افزود:اندیشمندان تصور داشتند طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده تمام حاکمان کشورهای جهان، دین را از برنامه‌های سیاسی خود حذف می کنند و تا پایان قرن بیستم این پروسه در زندگی فردی افراد نیز تسری یافته و دین از زندگی حاکمیت ها و سیاست های کشور ها به طور کل از بین خواهد رفت. اما در عین ناباوری  این تصور با پیروزی انقلاب اسلامی ایران به شکست انجامید و در اواخر قرن بیست یک فردی دینی به نام امام خمینی رحمت الله توانست یک انقلاب اسلامی را در کشوری که صد در صد حاکمیت آن پیروی آمریکا و اسرائیل بود به پیروزی رساند.

سردار سپهر تصریح کرد: این پیشینه باعث شد که دشمنان انقلاب از همان روزهای اول تمام عزم و اراده خود را برای نابودی کامل انقلاب به کار گیرند به گونه‌ای که از ابتدایی ترین روزهای شکل گیری انقلاب اسلامی، دشمنان در این کشور ۵ کودتای ناموفق را برنامه ریزی کردند همچنین در فاز دوم عملیات خود سراغ ترور شخصیت های برجسته انقلاب از جمله رئیس جمهور وزرا اندیشمندان و متفکران انقلاب  رفتند  هر یک از این اقدامات در هر کشور و انقلابی رخ می داد مدت کوتاهی نمی‌گذشت که آن انقلاب ساقط می شد اما علی رغم تمام این کشتارها که طبق آمار ۱۷ هزار نفر شهید ترور تقدیم انقلاب و اسلام شد، راه امام و شهدا تداوم یافت.

وی عنوان کرد: خصومت دشمنان با ذات انقلاب با کشتن چند شخصیت و اجرای چند کودتای ناموفق به پایان نرسید آنها غائله ی استقلال طلبی و جدایی خلق عرب، ترکمن و کرد  در کشور راه انداختند؛ از طرفی نیز انقلاب ما به واسطه کم بصیرتی برخی از جریان ها شاهد به ریاست جمهوری رسیدن فردی جاسوس به نام بنی صدر بود و در تمام دوران بحران های اول انقلاب کشور وارد جنگ جهانی با چندین کشور جهان شد.

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان این مطلب که جنگ ایران و عراق جنگ ایران با قطب شرق و غرب جهان بود گفت: برای نخستین بار تمام قدرت های شرق و غرب برای نابودی ایران و انقلاب اسلامی متحد شدند و با کمک های خود به صدام قصد ساقط کردن انقلاب را داشتند گفتنی است طبق پیش بینی آنها و بر اساس فروپاشی نظام ارتش جمهوری اسلامی ایران ونیز خالی شدن خزانه کشور انقلاب ایران ظرف مدت یک ماه یا یک هفته به طور کامل ساخت می‌شد.

وی افزود: مهم ترین بهانه دشمنان و بخصوص صدام برای جنگ افروزی جدایی اروند از کشور و نیز جزایر کوچک در خلیج فارس بود آنها برای این منظور شورای همکاری خلیج فارس را راه اندازی کردند تا به اهداف خود یعنی نابودی انقلاب اسلامی برسند.

سردار سپهر تصریح کرد: عراق پس از هشت سال جنگ نتوانست به اهداف خود دست یابد از طرفی نیز  متاسفانه در داخل کشور  برخی از جریان‌های انحرافی با کوتاهی برخی از شخصیت ها به امام فشار آوردند تا جام زهر را بنوشد و  قطعنامه ۵۹۸ را بپذیرد.جریان های انحرافی آن روز ها عقیده داشتند که ایران اروند را به عراق بدهد و جنگ را تمام کند اما افکار برخی از انقلابیون راستی در مقابل این انحراف ایستاد و اعلام کردند که ما مقاومت می کنیم و ذره ای از خاک کشور را به دشمن نمی دهیم به هر حال پس از پذیرش قطعنامه ۵۹۸  عراق و دشمنان تصور کردند که ایران در. ضعف قرار گرفته فلذا دوباره حمله سراسری را در قالب عملیات مرصاد آغاز کردند اما رزمندگان جانفشان کشور که اغلب آنها زیر ۲۷ سال سن داشتند در مقابل این تهاجم ایستادند و تو دهنی محکمی به تصورات غلط دشمنان زدند.

 

وی افزود: با وجود  تحمیل تحریم‌های سخت اقتصادی علیه کشور نیز و رحلت امام خمینی تمام نظریه پردازان غربی عقیده داشتند که انقلاب ساقط خواهد شد اما کمتر از ۱۰ ساعت رهبری والامقام بر این کشور مسئولیت خطیر رهبری را بر عهده گرفت.همانطور که می دانید انقلاب اسلامی ایران یک خیزش اسلامی علیه اسرائیل اروپا و آمریکا به وجود آمد و تئوریسین های غربی به این نتیجه رسیدند که پس از نابودی شوروی تنها دشمن غرب تمدن اسلامی است  لذا با حمله به برجهای دوقلو در آمریکا کلید آتش افروزی علیه تمدن اسلامی را با حمله به عراق و افغانستان آغاز کردند.آنها در حمله خود به عراق و افغانستان بالغ بر ۱۵ هزار میلیارد دلار هزینه کرده و میلیون ها انسان را به خاک و خون کشاندند  همچنین برنامه‌ریزی‌های از پیش صورت گرفته اسرائیل وارد جنگ با لبنان برای نابودی تفکر شیعی و مقاومت شد که شکست سختی در آن میدان خورد.

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین عنوان کرد: پس از شکست راهبردی غرب در مقابل مقاومت و نابودی تمدن اسلامی فاز جدیدی از خصومت های خود را کلید زدند آنها به این نتیجه رسیدند که نابودی جریان مقاومت و تمدن اسلامی تنها با راه‌اندازی جنگ تمدن علیه خودش اتفاق می‌افتد لذا جریان‌های سلفی داعش و غیره را در منطقه به وجود آوردند که راهی به جایی نبرد.

وی افزود: اسرائیل در فاز پس از شکست داعش قصد به وجود آوردن فتنه کردستان عراق به عنوان اسرائیل دوم را داشت  که با یک تشر مقام معظم رهبری تمام اهداف یهودیان و صهیونیست ها در منطقه شکست خورد.گفتنی است تمام اتفاقاتی که طی سالیان اخیر در منطقه و کشور رخ داد جدای از فتنه هایی است که شاهد آن هستیم جمهوری اسلامی در طول عمر خود با فتنه سال ۸۸ فتنه سال ۷۸ و ۷۹ برجام مواجه بود.

سردار سپهر گفت: اما امروز تمام دسیسه های دشمنان با شکست مواجه شد و انقلاب راه خود را ادامه داد به گونه ای که آمریکا مفتضح و 24 تریلیون دلار بدهی به بار آورد. امروز نه تنها جبهه مقاومت نابود نشد بلکه شاهد قدرت گرفتن حزب الله و نیز چند برابر شدن قدرت موشکی آنها برای زیرورو کردن اسرائیل هستیم همچنین تشکیل حشد شعبی در عراق و مجاهدین افغانستان و نیز جبهه مقاومت در یمن شاهد قدرت گرفتن این جریان ها در منطقه هستیم.

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: همانطور که امام خمینی بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران فرمودند پیروزی ما را خدا تضمین کرده و به امید خدا پرچم انقلاب را به صاحب پرچم می سپاریم علیرغم خصومت های دشمنان این انقلاب تداوم یافت. امروز که شاید از لحاظ وضع معیشتی و مشکلات اقتصادی در سختی قرار داریم باید گفت که این کشور روز های جنگی را پشت سر گذاشته که مشکلات هزار برابر  وضع فعلی بود آن زمان تورم بیکاری بیداد می کرد مردم پنیر گوشت و حتی سیگار را کوپنی خرید می‌کردند به طوری که مردم بسیاری از شهرها آب و برق مناسب و نداشتند اما امروز  وزن نسبت به زمان جنگ بهتر است  به گونه ای که حجم بالایی از دانشجویان و فارغ التحصیلان و امکانات و پیشرفت های علمی و فناوری که در کشور رقم خورده است امید گذر از این  زمان خطیر را بیش از پیش می کند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها