به مناسبت گراميداشت هفته دفاع مقدس مراسم غبارروبي و عطرافشاني قبور مطهر شهدا با حضور مسئولین شهرستان دشتی به‌ويژه خانواده‌هاي معظم شهدا و ايثارگر برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۶۲۲۷۹
|
۰۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از دشتی، سرهنگ پاسدار علی غضنفری فرمانده سپاه امام رضا(ع) شهرستان دشتی بابيان اينکه مردم شريف ايران با هر مذهب، قشر و سليقه‌اي در جنگ تحميلي شرکت کردند و نگذاشتند که يک وجب از خاک کشورمان به دست دشمنان بيفتد تصريح کرد: حضور تمام اقشار ايراني در دفاع مقدس براي مردم ايران يک عزت و افتخاري بزرگ است.

وي بيان داشت: شهدا ايثار و از خود گذشتن را با نثار جان خويش درراه حق و حقيقت تفسير کردند و امروز وظيفه ما زنده نگاه‌داشتن اين ارزش‌هاست.
 
فرمانده سپاه امام رضا(ع) شهرستان دشتی بابيان اينکه بايد از دستاوردهاي انقلاب و شهدا پاسداري کنيم و در راستاي رشد معنوي از آن بهره ببريم، افزود: اين امانتي است که بايد آن را به نسل‌هاي آينده انتقال دهيم.
 
شرکت‌کنندگان با غبارروبي و عطرافشاني آرامگاه پاک شهيدان و قرائت قرآن و فاتحه، ضمن گرامي داشتن ياد و خاطره شهيدان انقلاب و جنگ تحميلي، با آرمان ها‌ي والاي امام راحل (ره) تجديد ميثاق کردند.

غبارروبي گلزار شهدا به‌مناسبت هفته دفاع مقدس در شهرستان دشتی

ارسال نظرات
پر بیننده ها