خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه قاینات بهینه مصرف کردن، مصرف کالای ایرانی و اسیر جنگ روانی نشدن دشمن را در این دوران بسیار مهم دانست و گفت: مردم ما نشان داده اند که در صحنه های مختلف حضور دارند و در این جنگ هم به پیش بینی مقام معظم رهبری پیروز بیرون خواهند آمد.
کد خبر: ۹۰۶۲۲۶۲
|
۰۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، سرهنگ هزاری فرمانده سپاه ناحیه قاین در مراسم تجلیل از سربازان نمونه شهرستان قاین با اشاره به دوران 8 سال دفاع مقدس و جنگ نابرابر ایران در مقابل رژیم  صهیونیستی گفت: دشمنان ابتدا با پشت پرده قرار گرفتن برعلیه ایران وارد جنگ شدند و بعد از فتح خرمشهر  تهدیدات آنها بر علیه ایران علنا مشخص شد و در طول جنگ آشکارا به کمک صدام آمدند.

وی ادامه داد: بعد از جنگ تحمیلی نیز دشمنان دشمنی های خود را ادامه دادند و از هیچ اقدامی بر علیه ایران  چشم پوشی نکردند و از پشت پرده اقدامات علیه ایران را رصد دارند .

فرمانده سپاه ناحیه قاینات گفت: گرچه 8 سال دوران دفاع مقدس را پشت سر گذاشته ایم اما دفاع هم چنان ادامه دارد ،چون جنگ همچنان باقی است .

هزاری با بیان این که انقلاب اسلامی ما به دنبال رشد وتعالی است گفت: تا  وقتی دراین مسیر باشیم دشمنی با شکل های مختلف ادامه خواهد داشت و لذا باید در عرصه های مختلف قوی شویم .

وی افزود: در حوزه های مختلف از جمله حوزه های نظامی نسبت به گذشته پیشرفت های زیادی داشته ایم و این را خود دولت مردان آمریکایی هم اذعان داشته اند و قطع به یقین پیشرفت نظامی ما همچنان ادامه خواهد داشت واین که برخی می گویند باید موشک ها کنار گذاشته شود از روی خامی و خیانت است.

وی به پیشرفت ایران در مسائل علمی نیز اشاره کرد و گفت: در حوزه اقتصادی نیز تا حدودی عقب تر هستیم و اگر در این حوزه قوی می بودیم این قدر این تحریم ها اثر گذار نبود و لازم  است که در اقتصاد هم قوی شویم .

فرمانده سپاه ناحیه قاین گفت: آیا   با دشمنی که کشورهای دنیا را به دو دسته خیر و شر تقسیم می کند و کشورهایی که منافع آمریکا را رعایت کنند کشور های خیر و کشورهایی که منافع آمریکا را قبول نکنند کشورهای شر هستند می شود بر سر یک میز مذاکره نشست ؟

وی افزود: نه به لحاظ تاریخی و نه به لحاظ عقلانی و نه به لحاظ مسائل استراتژیک نمی شود گفت این ارتباط یک ارتباط معقولی است .

هزاری با اشاره به سخنان رهبری گفت: نسخه ما در جنگ اقتصادی و روانی دشمن  برای پیروزی, عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری در قالب اقتصاد مقاومتی وتوجه به ظرفیت درون است .

وی بهینه مصرف کردن ، مصرف کالای ایرانی و اسیر جنگ روانی نشدن دشمن را در این دوران بسیار مهم دانست و گفت: مردم ما نشان داده اند که در صحنه های مختلف حضور دارند و در این جنگ هم به پیش بینی مقام معظم رهبری پیروز بیرون خواهند آمد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها