مسئول سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت سپاه سلمان سیستان و بلوچستان:

با تقویت روحیه ایثار و شهادت باید در برابر دشمن ایستاد

مسئول سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: حضور در مسیر شهدا راه مقابله با جنگ نرم دشمن و خنثی کننده توطئه های دشمنان انقلاب اسلامی خواهد بود.
کد خبر: ۹۰۶۲۲۶۰
|
۰۵ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۴

سرهنگ پاسدار علی کیخواه نژاد، مسئول سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت استان سیستان و بلوچستان در گفتگو با خبر نگار بسیج در زاهدان گفت: هفته دفاع مقدس هفته ای سراسر نور و پر افتخار است که به پاس خدمات و رشادتهای شهدا و رزمندگان در این هفته گرامی داشته می شود که  بمناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس  چهارمین همایش نکو داشت فرمانده هان و پیشکسوتان دفاع مقدس، با حضور ۱۲۰ نفر از فرمانده هان و حماسه آفرینان جنگ تحمیلی در کانون شهید عالی زاهدان برگزار شد.

وی با اشاره به این مطلب که پیوند میان نسل جوانان و فرهنگ ایثار و شهادت یکی از دغدغه های  سپاه و بسیج در انتقال این فرهنگ به جامعه امروزی است افزود: تقویت روحیه ایثار و شهادت نیاز امروزی جامعه است.

سرهنگ کیخواه نژاد بیان کرد: با توجه به شرایط حاکم بر جامعه امروزی، احیا و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت از اهمیت ویژه ای برخوردار است، که با تقویت این روحیه در بین نسل جوان و آینده ساز انقلاب در برابر تهدیدات دشمن ایستادگی و مبارزه کنیم.

مسئول سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت جنگ امروز دشمن را جنگ نرم و اقتصادی بیان و ادامه داد: جوانان با الگو پذیریر از روحیات شهدا و رزمندگان دفاع مقدس، ادامه دهندگان راه و رسم آنها هستند و حضور در مسیر شهدا و قدم برداشتن در جای پای شهدا مقابله با جنگ نرم دشمن و خنثی کننده توطئه های دشمنان انقلاب اسلامی خواهد بود.

ارسال نظرات