خبرهای داغ:
دیدار و تجلیل از خانواده دانش آموز شهیدرضاثنایی زاده در بخش صیدون
کد خبر: ۹۰۶۲۲۵۹
|
۰۵ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۹

رئیس آموزش و پرورش منطقه صیدون: شهید و شهادت ستون های انقلاب را محکم تر می کند/ خانواده های شهدا صبورترین مردم هستند

 

دیدار رییس اداره آموزش وپرورش، ,و,مسئول بسیج دانش آموزی و جمعی از دانش آموزان دبیرستان حجاب رودزیر از خانواده شهید ثنایی زاده

 

به مناسبت هفته دفاع مقدس ریاست اداره آموزش وپرورش به همراه جمعی از همکاران اداری ،مسئول بسیج دانش آموزی ، و دانش آموزان دبیرستان حجاب رودزیر با خانواده دانش آموز شهیدرضا ثنایی زاده دیدار کردند.

 

 

در این دیدار صمیمی غلام پرمون رییس اداره آموزش وپرورش ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهیدان,, خانواده شهدا را صبورترین ومهربانترین افراد جامعه معرفی نمود و یادآور شد: احترام به خانواده شهدا وظیفه همه افراد جامعه بویژه دانش آموزان و معلمان است.

 

پرمون تصریح کرد: در وصیت نامه اکثریت شهدا به دونکته بیشتر توجه شده است اول پیروی از ولایت فقیه وگوش به فرمان ولایت بودن؛ دوم حفط حجاب خواهران جامعه اسلامی است.

 

 

پرمون ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس ، و یادخاطره شهیدان و تسلیت به مناسبت شهدای هموطن در حادثه تروریستی اهواز؛ به تعریف خاطره ای از همرزم شهیدش، شهید رضا ثنایی زاده پرداخت و بیان کرد: شرایط روز و نحوه نفوذ دشمن خطر جدی بوده و ما باید حواسمان به این امر باشد.

 

رئیس آموزش و پرورش صیدون از فرهنگیان و دانش آموزان خواسته تا در شرایط مختلف اهداف و برنامه های دشمن را بشناسند و اسیر برنامه ها و توطئه های دشمن نشوند.

 

پرمون ادامه داد: انقلاب تا امروز با خون شهدا زنده مانده و هر وقت ما شهید داده ایم ستون های انقلاب محکم تر شده است.

 

رئیس اداره آموزش و پرورش در پایان ضمن آرزوی سلامتی برای خانواده شهید هدیه ای را به رسم یادبود به خانواده این شهیدوالامقام اهدا کرده

ارسال نظرات
پر بیننده ها