خبرهای داغ:
کارشناس سیاسی گفت: تنها چیزی که امروز به ما کمک می‌کند از گردنه‌ جنگ اقتصادی نجات یابیم، مدیریت جهادی است.
کد خبر: ۹۰۶۲۲۵۱
|
۰۵ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در مهدیشهر، همایش رزمندگان دوران دفاع مقدس بخش شهمیرزاد در کتابخانه آیت الله کبیر شهمیرزاد برگزار شد.
یادگاران دفاع مقدس بخش شهمیرزاد برای گرامیداشت این ایام دور هم جمع شدند تا آلبوم خاطرات دوران هشت ساله دفاع مقدس را باهم ورق بزنند.
حمزه کارشناس مسائل سیاسی در جمع رزمندگان دوران دفاع مقدس ضمن تسلیت ایام حسینی بیان داشت: امام حسین(ع)یک خط تولید است و هرساله در حال تغییر و تحول و جذب بهتر و به روز تر و شایسته است و این انقلاب و دفاع مقدس نیز از برکت تولید عاشورای حسین است،هرچند که شاید برخی فکر میکردند با پایان جنگ هشت ساله در شهادت بسته شده است ،اما شهدای منا و شهدای مدافعین حرم و دیگر شهدا و اخیر حادثه تروریستی عکس این قضیه را ثابت کرد،امسال در چهلمین سال پیروزی انقلاب هستیم،۳۰ سال از پایان دوران دفاع مقدس گذشته و تنها مدیریت جهادی جبهه و جنگ می تواند ما را از گردنه جنگ اقتصادی نجات دهد.
وی افزود: در زمان جنگ شناسائی و گزارشات بسیجی ها از پائین و تصمیم سازی از بالا در قرار گاه جنگ توسط فرماندهان، چون صیاد و باکریها موجب پیروزی ما شد و امروز هم برای برون رفت از جنگ اقتصادی و رسیدن به پیروزی به مدل مدیریت دوران دفاع مقدس نیاز مبرم و شدید داریم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها