استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به وجود ۲۳۰ هزار شهید دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم در کشور گفت: این شهدای دفاع مقدس بودند که راه کربلا را گشودند تا به قدس برسیم.
کد خبر: ۹۰۶۲۲۱۴
|
۰۵ مهر ۱۳۹۷ - ۰۷:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، حجت الاسلام «روح الله ترابی نسب» استاد حوزه و دانشگاه در یادواره شهدای آبروی محله که با محوریت سردار شهید «علی ییلاقی» در بهشهر برگزار شد، اظهار داشت: شهدا کسانی بودند که با درس گرفتن از مکتب روح الله و با پشت پازدن به مسائل دنیوی و مادی، برای امنیت و آرامش ملت تلاش کردند.

وی از شهدا به عنوان آبروی شهر، کشور، منطقه و شیعه یاد کرد و افزود: شهدا ما را روسفید کردند و همه ما مدیون شهدا و خانواده های آنها در صبر و ایثار و استقامت هستیم.

استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه آرامش و امنیت امروز جامعه ما مدیون رشادت ها و خون شهداست، اظهارکرد: تدبیر در وصیت نامه شهدا و قرار گرفتن در مسیر شهدا از جمله وظایف مهمی است که برعهده داریم.

ترابی نسب با اعلام اینکه انسانها در برابر دین چند دسته اند، گفت: برخی انسانها تکلیف گریزند، تعدادی از آنها تکلیف ستیز هستند و برخی هم تکلیف پذیر بوده و به تکالیف خود عمل می کنند.

وی با اشاره به وجود ۲۳۰هزار شهید دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم در کشور افزود: این شهدای دفاع مقدس بودند که راه کربلا را گشودند تا به قدس برسیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها