خبرهای داغ:
نخستین زنگ سال تحصیلی جدید با شروع هفته دفاع مقدس و ماه محرم به نام زنگ مهر، ایثار و مقاومت بدلیل تقارن ماه محرم و هفته دفاع مقدس در مدرسه شاهد 2 شهرستان شیروان با حضور فرمانده ناحیه شهرستان، امام جمعه ، خانواده شهدا و ایثارگران و دیگر مسئولین شهرستان نواخته شد.
کد خبر: ۹۰۶۲۱۹۲
|
۰۵ مهر ۱۳۹۷ - ۰۰:۲۷

 

به گزارش خبرگزاری بسیج: نخستین زنگ سال تحصیلی جدید با شروع هفته دفاع مقدس و ماه محرم به نام زنگ  مهر، ایثار و مقاومت بدلیل تقارن ماه محرم و هفته دفاع مقدس در مدرسه شاهد 2 شهرستان شیروان با حضور فرمانده ناحیه شهرستان، امام جمعه ، خانواده شهدا و ایثارگران و دیگر مسئولین شهرستان نواخته شد.

حجت الاسلام کوثری امام جمعه شهرستان با عنایت به تقارن بازگشایی مدارس با هفته دفاع مقدس و ایام محرم بیان کرد: وظیفه شما دانش آموزان و فرزندان نظام اسلامی خطیر است و شما باید حافظ ارزش های دفاع مقدس باشید و در حفظ و نشر آن بکوشید.

کوثری خاطرنشان کرد: ما نیازمند دانش آموزانی عالم و توانمند از لحاظ جسمی و روحی و برخوردار از مهارت های زندگی در جامعه هستیم و شما باید به جنبه هایی فراتر از کسب علم و دانش صرف و به ابعاد مختلف ایثارگری، تعاون، انساندوستی، دوستی با طبیعت و ... بیندیشید.

وی افزود: ایران کشوری است که در طول 40 سال عمر انقلاب اسلامی با حفظ شعارهای ارزشی اش خار چشم دشمنان و استکبار شده و به همین خاطر از سوی استکبار با تهدید همه جانبه مواجه شده است و دشمنان تلاش می کنند مانع تداوم توسعه و پیشرفت هایش شوند که این موضوع سختی و دشواری کار را دو چندان می کند؛ لذا مقابله با تهدیدات دشمن نیازمند شناسایی آنها است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها