خبرهای داغ:
در اين نشست اخلاقي كه با حضور پايوران، سربازان، بسيجيان، مسئولان و كاركنان ادارات، نيروهاي نظامي و انتظامي برگزار گرديد، امام جمعه شهرستان حجت الاسلام محمديان به شرح دعاي بيست و هفتم از كتاب صحيفه سجاديه پرداختند.
کد خبر: ۹۰۶۲۱۸۲
|
۰۵ مهر ۱۳۹۷ - ۰۰:۰۳

 

به گزارش خبرگزاری بسیج؛  در اين نشست اخلاقي كه با حضور پايوران، سربازان، بسيجيان، مسئولان و كاركنان ادارات، نيروهاي نظامي و انتظامي برگزار گرديد، امام جمعه شهرستان حجت الاسلام محمديان به شرح دعاي بيست و هفتم از كتاب صحيفه سجاديه پرداختند.

محمديان بيان داشت: نيروهاي نظامي و انتظامي بايد صبور و شكيبا و بردبار باشند و خود را آماده هرگونه سختي نمايند كه اين نيازمند خودسازي است.

وی افزود: امام سجاد(ع) از خداوند می‌خواهد هر مسلمانی که دل‌نگران کار اسلام و اندوهگین ازگردآمدن مشرکان بر ضد مسلمانان است، اما چون عزم جهاد می‌کند، ضعف و سستی زمینگیرش می‌کند پس بايد توكل بر خدا نمايد.

حجت الاسلام محمديان تاكيد كرد: وظيفه مردم و مسئولان در قبال نيروهاي نظامي و مرزداران و مرزبانان و مدافعان و محافظان امنيت كشور اين است كه نهايت ارج و قرب را داشته باشند و بيش از پيش احترام اين قشر را داشته باشند.

مسئولان بايد بيشتر از اين ها به فكر معيشت و حقوق نيروهاي نظامي باشند كه اين كمترين كار در قبال مسئوليت سنگين اين نيروهاي خدوم است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها