خبرهای داغ:
حجت الاسلام زحمتکش

امربه‌معروف و نهی از منکر جلوی تهاجم فرهنگی را گرفت

مراسم تبیین سیره امام حسین(ع) در حسینیه ناجا شهرستان شیروان با حضور پایوران، سربازان و سخنرانی مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه حضرت جوادالائمه(ع) حجت الاسلام زحمتکش برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۶۲۱۵۵
|
۰۴ مهر ۱۳۹۷ - ۲۳:۳۱

 

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ مراسم تبیین سیره امام حسین(ع) در حسینیه ناجا شهرستان شیروان با حضور پایوران، سربازان و سخنرانی مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه حضرت جوادالائمه(ع) حجت الاسلام زحمتکش برگزار شد.

حجت الاسلام زحمتکش گفت: دو جبهه در کربلا شکل گرفت جبهه‌ ای به فرماندهی امام حسین(ع) و جبهه‌ای از طرفداران تفکر اسلام امووی به فرماندهی عمر سعد که از نظر شایستگی و اعتبار و وجاهت یک سطر عبارت در باره او نداریم. امام حسین یکی از مصادیق آیه مباهله بود، ده‌ها و صد‌ها آیات و روایات در ستایش امام حسین در اختیار جامعه اسلامی بود، اما نقطه برابر آن یزید است و عبیدالله و عمر بن سعد که درباره این‌ها در تاریخ هیچ وجاهتی نداریم.

وی با بیان اینکه عزاداری برای امام حسین(ع) دارای آثار و برکات فراوانی است، تصریح کرد: عزت و سربلندی، بقای فرهنگ دینی و اسلامی از مهمترین اثرات و برکات ایام سوگواری محرم است. وجود مقدس حضرت اباعبدالله(ع)، فلسفه عاشورا و حرکتش را براي احياء دين، شريعت، سيره رسول‌الله و فريضه بزرگ امر به معروف و نهي از منکر بيان مي‌کند.

زحمتکش در ادامه گفت: امربه‌معروف و نهی از منکر جلوی تهاجم فرهنگی را گرفت، اکنون هم که دشمنان ما جنگ اقتصادی می‌کنند، و مفسدان اقتصادی جامعه سعی در ناامن کردن جامعه دارند، این فریضه می‌ تواند جلوی فساد اقتصادی را بگیرد. آمران به معروف و ناهیان از منکر با حضور به‌ موقع خود آن فتنه را خاموش کردند و امروز هم وظیفه ما سنگین‌ تر از گذشته است.

وی خاطر نشان کرد: چهل سالگي انقلاب اسلامي ايران مديون توجه به اصول عاشوراي حسيني است و ماه محرم در انتقال پيام جهاني امام حسين(ع) نقش اساسي دارد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها