خبرهای داغ:
فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: بسیج بهترین بستر برای خدمت بی منت است.
کد خبر: ۹۰۶۲۱۴۷
|
۰۵ مهر ۱۳۹۷ - ۰۰:۲۶

 

سردار سرتیپ دوم حبیب شهسواری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، اظهار کرد: هفته دفاع مقدس یادآور رشادت ها و مجاهدت های رزمندگان اسلام در دفاع مقدس است، بسیج همواره در کنار مردم و در خدمت محرومین جامعه بوده است.

این مسئول گفت: روحیه جهادی و تفکر بسیجی در شرایط امروز کشور می تواند به بهبود وضعیت و پیشبرد اهداف عالی نظام کمک کند، محرومیت زدایی و کمک به مستضعفین جامعه از اهداف اصلی بسیج است که این موضوع نشانگر اهمیت خدمت به محرومین در سطوح مختلف است.

وی با بیان این که شور سازندگی موجب نشاط اجتماعی و تزریق روحیه امید و طراوت در جامعه می شود، اضافه کرد: موج خدمت رسانی به برکت بسیج در سراسر کشور همچون دریایی در جریان است و باید شکرگذار این نعمت باشیم.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: باید برای آینده به دنبال راه های خدمت بی منت باشیم و بسیج بهترین محمل برای این امر است به طوری که بسیج بهترین نیروی کارآمد جامعه در تمام عرصه هاست.

این مسئول خاطرنشان کرد: امروز به لطف الهی و با رهبری داهیانه فرمانده معظم کل قوا روز به روز بر اقتدار و عزت نظام اسلامی افزوده می شود که این موضوع برای دوستان امیدآفرین و برای دشمنان یاس آفرین است.

انتهای پیام

 

 

 

 

ارسال نظرات