خبرهای داغ:
فرمانده پایگاه امام مجتبی(ع) حوزه بسیج مساجد و محلات خاتم الانبیا از اهدا جهیزیه توسط خیرین بسیجی به زوج نیازمند شاهرودی خبر داد.
کد خبر: ۹۰۶۲۱۲۱
|
۰۴ مهر ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، جواد طالبی فرمانده پایگاه امام حسن مجتبی (ع) بسیج مساجد و محلات خاتم الانبیا با اشاره به تهیه جهیزیه برای یک زوج نیازمند شاهرودی در گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار کرد: به همت بسیجیان و خیرین محله جوادیه (شهنما) سرویس جهیزیه برای یکی از زوج‌های جوان این محله تهیه و به آن‌ها در هفته دفاع مقدس اهدا شد.
وی افزود: در این سرویس جهیزیه لوازم ضروری منزل تهیه شده است تا این زوج به برکت شهدا زندگی خود را آغاز نمایند.
طالبی با بیان اینکه در مکتب دفاع مقدس و فرهنگ غنی آن کمک به دیگران جزو لاینفک حرکت است گفت: امروز با توجه به مشکلات اقتصادی و فشارها، نیاز به مکتب و فرهنگ دفاع مقدس لازم و ضروری است و حرکت بسیجیان پایگاه در این راستا و در جهت اشاعه فرهنگ غنی دفاع مقدس در جامعه امروز انجام شده است.
وی با بیان اینکه این پایگاه در جهت خدمت به محرومین محله فعالیت‌های گسترده‌ای را با کمک خیرین و بسیار انجام داده است افزود: تهیه لوازم التحریر برای دانش آموزان، تهیه بسته‌های مواد غذایی برای خانواده‌های نیازمند، تهیه جهیزیه و وام و فعالیت‌های امدادی و خدمت رسانی از جمله تلاش‌های بسیجیان در راستای اقتدا به شهدا در خدمت رسانی به جامعه است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها