مشاور عالی فرمانده سپاه امام رضا(ع):

ما امروزه در حوزه‌ اقتصادی و رسانه ضعف داریم/ اگر مومنانه ولایت فقیه را بپذیریم هیچ وقت گمراه نمی‌شویم

مشاور عالی فرمانده سپاه امام رضا(ع) بیان داشت: ما امروزه در حوزه‌ اقتصادی و رسانه ضعف داریم و این به دلیل تبلیغات و شبکه‌های گسترده‌ای است که در دست دشمن قرار دارد.
کد خبر: ۹۰۶۲۱۰۱
|
۰۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، نشست روشنگری بصیرتی با حضور سردار یوسف علیزاده مشاور و دستیار عالی فرمانده سپاه امام رضا (ع) و کارکنان پایور و وظیفه در محل حسینیه سپاه ناحیه کاشمر برگزار شد.

سردار یوسف علیزاده در ابتدا گفت: در طول تاریخ امت‌هایی بودند که می‌خواستند پیامبر مطیع آن‌ها باشد همین امروز هم ما مشاهده می‌کنیم که ملت‌های زیادی همین امر را از رهبری مطالبه می‌کنند. ما اگر مومنانه ولایت فقیه را پذیرفته باشیم اگر تمام دنیا استدلال بیاورند که این راه گمراهی است باید بگوییم خیر این راه سعادت است.

وی ادامه داد: به امید خدا انقلاب اسلامی مسیر پرقدرت خود را طی می‌کند و در یک فضای برتری حضور دارد. شما عزیزان دوران دفاع مقدس را شاید به یاد نیاورید، ولی وضعیت کشور بسیار وخیم‌تر از الان بوده است. در عین جنگ رئیس جمهور عدم کفایت خورده، ۷۲ تن از هیئت دولت شهید شدند، ولی انقلاب راه خود را ادامه داد.

مشاور عالی فرمانده سپاه امام رضا(ع) ابراز داشت: ما امروزه در حوزه‌ی اقتصادی ضعف داریم، در حوزه‌ی سواد رسانه ضعف داریم، و این به دلیل تبلیغات و شبکه‌های گسترده‌ای است که در دست دشمن قرار دارند و ما باید با درایت آن‌ها را مرتفع کنیم.

وی عنوان داشت: ما امروزه وضعیت اقتصادیمان نسبت به دوران جنگ خیلی قوی‌تر  ولی مدیرتمان بسیار ضعیف‌تر است ولی باز هم رهبر انقلاب فرمودند که ما رئیس جمهور منتخب مردم را به رسمیت می‌شناسیم و باید با قدرت به کارش ادامه دهد و مردم هم باید از دولتشان حمایت کنند.

یوسفعلیزاده اظهار داشت: در تمام حوزه‌های کشور حرف اصلی را مردم می‌زنند. در حوزه‌ی سیاسی مردم با شرکت در انتخابات حرف اول را می‌زنند. در حوزه‌ی نظامی زیر بنای دفاع کشور مردم هستند. در حوزه‌ی اقتصادی هم مردم نقش اول را ایفا می‌کنند.

وی در پایان گفت: در این مقطع بحرانی جریانی را که انتخاب کرده‌ایم باید حمایت کنیم و به آینده امیدوار باشیم و کمک یکدیگر باشیم و وحدت خود را حفظ کنیم تا انقلاب در مسیر خود با قدرت حرکت کند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار