امام جمعه شهر عشق آباد اظهار داشت: تهدید امروز جامعه ما دین و قرآن بدلی است.
کد خبر: ۹۰۶۲۰۹۲
|
۰۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۰
حجت الاسلام والمسلمین اسماعیل زاده در یادواره شهدای روستای ریگی در مسجد جامع این روستا با اشاره به حادثه تروریستی اهواز اظهار داشت: نظام مقدس جمهوری اسلامی قربانی پدیده شوم تروریست است،۱۷ هزار شهید ترور توسط منافقین پلید انجام شد که اوج این ترور‌ها سال ۶۱ بود که در بین آن‌ها مسئولین نیز حضور داشتند و به طور میانگین هر هفته ۲۰ عملیات ترور انجام می‌شد.

امام جمعه شهر عشق آباد گفت: امروز امنیت خود را مدیون شهدا هستیم.

وی ادامه داد: مردم ما پشت سر امام و رهبری ایستادند و شهید دادند اگر شهدا نبودند امنیتی نبود؛ انقلابی نبود بنابراین وظیفه همه مسئولین است که با برگزاری مراسم یادواره‌ها یاد شهدا را زنده نگه دارند.

اسماعیل زاده اظهار داشت: شهادت و ایثارگری غصه نیست قصه بیدارشدن است.

وی با اشاره به تفکر شهدا عنوان داشت: خواسته شهدا از مسئولین این است که با روحیه جهادی به مردم خدمت کنند مسئولین عمله مردم هستند توقع دیگر شهدا این بود که حرف امام(ره)  روی زمین نماند شهیدان دست به شناسنامه می‌برند تا حرف امام راحل  روی زمین نماند.

امام جمعه شهر عشق آباد اظهار داشت: استقلال وامنیت را به راحتی به دست نیاوردیم کسانی که جیره خوار دشمن هستند بازگشت به عقب را می‌خواهند این‌ها بیماردلانی هستند که سواد سیاسی ندارند.

وی افزود: ما برای ارزاق عمومی انقلاب نکردیم بلکه برای استقلال و آزادی انقلاب کردیم امروز دشمن روی جنگ روانی و تبلیغاتی کار می‌کند اما حضور مردم توطئه هارا خنثی می‌کند و آینده را بیمه کرده است آینده انقلاب روشن است و آینده متعلق به نظام و جمهوری اسلامی است و تهدید امروز جامعه ما دین و قرآن بدلی است.

در ادامه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نیشابور در این مراسم گفت: زنده نگه داشتن یاد شهدا و دوران طلایی دفاع مقدس از شعائر ماست چراکه خون شهدای ما امتداد خون شهدای کربلاست.

سید علی اکبر حسینی گفت:چه فیضی بالاتر از این که آمده ایم یاد و خاطره شهدا را زنده کنیم.

وی ادامه داد: شهدا ما را دعوت کردند ما میهمان هستیم و شهدا میزبان هستند شهدا به این یادمان‌ها نیازی ندارند بلکه ما نیازمندیم اینگونه مراسمات هستیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نیشابور اظهار داشت: شهدا برای حفظ مکتب قرآن سبقت در ایمان گرفتند و به مقام بالای عنده ربهم یرزقون رسیدند شهدا عزادار نمیخواهند؛ شهدا رهرو می‌خواهند.

حسینی گفت: این یادواره‌ها را برگزار می‌کنیم تا وصایای شهدا را تبیین و آن را در زندگی خود و جامعه پیاده کنیم امشب آمده ایم تا از صبر و استقامت خانواده محترم شهدا تجلیل کنیم که امروز نفس آن‌ها برای جامعه مایه خیر و برکت است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نیشابور گفت: امروز ما برسر سفره شهدا نشسته ایم که یکی از آن‌ها امنیت است و هیچ دغدغه‌ای نداریم وضعیت منطقه را نگاه کنید برای یک لحظه چهار آدم خود فروخته و مزدور چه کار کردند کشور‌های اطراف هر لحظ‌شان اینگونه است در سال‌های ۷۸ هنوز هوا روشن بود کسی جرات نمی‌کرد خانه اش را ترک کند، اما امروز به برکت خون شهدا در اوج امنیت و آسایش هستیم.

حسینی افزود: امروز برخی فراموش کردند برای این نظام و انقلاب چه هزینه‌های سنگینی داریم امروز برخی آقا زاده‌ها می‌خواهند رابطه با امریکا را به رفراندوم بگذارند ما که قبل از انقلاب نوکر امریکا بودیم و همه چیز ما دست آن‌ها بود. چه نیازی بود این همه شهید بدهیم اگه قرار بود که نوکر امریکا باشیم.
 
ارسال نظرات
پر بیننده ها